تاریخ انتشارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۵۹۶
۰
شهادت سید حسن نصرالله و پایان عمر رژیم جلاد صهیونیستی
فاضل حیدری مدیرمسول  
روز گذشته حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تائید کرد که سید حسن نصرالله، دبیر کل این جنبش در حمله جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است. جا دارد در همین ابتدای نوشتار شهادت فرمانده مقاومت لبنان را به ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات ، حزب الله لبنان و تمامی مردم منطقه تسلیت گفته و برای بازماندگان ایشان طلب صبر و تندرستی داشته باشم. آری سید حسن نصرالله فرمانده مقاومت لبنان به عنوان رهبری شجاع و دلاور به قافله جاویدان شهدای منطقه پیوست تا با خون این عزیز نهال مقاومت آبیاری شود. شکی نیست که  سرخی خون این شهید تل آویو و سایر شهرهای رژیم اشغالگر قدس را به آکواریومی از خون مبدل خواهد کرد تا سرنوشت نکبت بار این رژیم جعلی نیز تبدیل به درس عبرتی برای جنایتکاران عالم شود. رژیم منحوس صهیونیستی فکر نکند که با شهید کردن سید حسن نصرالله می‌تواند حزب‌الله را زمین‌گیر کند بلکه از خون این شهید هزاران سید حسن نصرالله دیگر در جای‌جای این کره خاکی به وجود خواهد آمد که نه تنها کابوس شبانه صهیونیست‌ها خواهند بود بلکه تمامی ظالمان و مستکبران عالم را به ستوه خواهند آورد.
همان‌گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند از ابتدای پیدایش حزب‌الله تاکنون این حزب سه دبیرکل به نام‌های صبحی طفیلی، سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله داشته است که دو تن آنان یعنی سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند وشهادت راه مردان خداست . آری همان گونه که مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در پیام روز گذشته خود فرمودند «جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچک‌تر از آن هستند که به ساحت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند. همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است.» لذا با شهید کردن سید حسن نصرالله صهیونیست‌های سفاک به خیال خام خود فکر نکنند که حزب الله تنها خواهد ماند؛  بلکه حزب الله و سایر گروه های مقاومت منطقه قوی تر از گذشته این لکه ننگ سرطانی را از منطقه حذف خواهند کرد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.» ان شالله.
بدینوسیله به دشمن صهیونیستی آیه شریفه بیست و هفتم سوره مبارکه ابراهیم را یادآوری می‌کنیم: خداوند متعال در این آیه می فرماید که «فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ؛ پس هرگز مپندار که خدا وعده خود با رسولانش را خلاف کند که البته خدا مقتدر و انتقام کشنده است.» صهیونیست‌های جنایتکار بدانند که با ادامه دادن این جنایات ننگین و جنگ‌افروزی‌ها فقط و فقط به فشرده شدن فنر خشم شیعیان جهان و مردم ایران اسلامی اقدام کرده اند وبس! اما هشدار که این فنر تنها با شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد» و حکم جهاد دادن امام خامنه‌ای دامت برکات رها خواهد شد و دنیا را تبدیل به جهنمی برای استکبار جهانی و غربی‌ها می‌کند تا بدانند که نباید با پا روی دم شیر می‌گذاشتند. آری صهیونیست‌ها با به شهادت رساندن که سید حسن نصرالله کارنامه گور خود را کندند و در آن گور جان کثیف و نجسشان به جهنم واصل خواهند شد. ان شاالله.
https://talashnewspaper.com/vdcd290k6yt0n.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما