تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۹۳
۰
توقف جنایات صهیونیست‌ها؛ خواست اصلی مردم منطقه
فاضل حیدری مدیرمسول
 
به تازگی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با همتای خود در کشور عمان از سرگیری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را نشان دهنده بی‌توجهی این رژیم جعلی به درخواست‌های بین‌المللی و افکار عمومی جهان دانست و تأکید کرد که «ضرورت دارد همه کشورهای اسلامی تلاش‌های خود را برای متوقف کردن این جنایات افزایش دهند.»  اری، همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند نبرد اخیر غزه باعث شد صهیونیست‌ها تصور کنند می‌توانند غزه را اشغال کنند و کرانه باختری را به صورت نمادین به صورت مستقل به مانند یک منطقه خودمختار در داخل یک کشور نگه دارند و همچنان سلطه خود را بر این منطقه حفظ کنند. از طرف دیگر گروه‌های فلسطینی نیز به این نتیجه رسیدند با وجود کشورهای عربی که به شدت دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی هستند، راه حل دو دولت بعد از یک مدت از دستور کار خارج می‌شود لذا آن‌ها هم جز راه مقاومت راه دیگری در پیش ندارند و ناچارند تلاش کنند افکار عمومی دنیا را نسبت به اشغالگری و جنایتکاری صهیونیست‌ها و ضرورت آزادسازی تمام مناطق اشغالی قانع کنند که تا حد زیادی هم گروه‌های مقاومت در حوزه رسانه و افکار عمومی واقناع سازی دنیاموفق شده اند.
بنابراین هم رژیم کودک کش صهیونیستی هم گروه‌های مقاومت فلسطینی به این نتیجه رسیده‌اند که راه حل دو دولت، راه حل خوبی نیست، زیرا مبتنی بر واقعیات تاریخی، فرهنگی و سرزمینی آن منطقه نیست و امکان اجرا ندارد؛  اما این بدان معنی نبود که رژیم منحوس صهیونیستی بخواهد دوباره به حملات وحشیانه خود ادامه دهد. سخنان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یک پیام بسیار واضح برای غرب به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی دارد و آن اینکه پاسخ مقاومت پشیمان کننده و سخت‌ تر از قبل خواهد بود. نکته کلیدی که باید به آن توجه داشت رژیم کودک کش صهیونیستی در نقطه ضعف است و غربی‌ها و آمریکایی‌ها آن را درک کردند. اگر بایدن که با نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار کرده بود اما به یک باره با شروع جنگ غزه نیز به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند و در دفتر نتانیاهو در ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با وی دیدار می‌کند، نشانه ضعف رژیم کودک کش صهیونیستی است. رژیم جعلی و بی هویت صهیونیستی در شرایط ضعف از جنگ روانی و رسانه استفاده می‌کند و از همین رو باید هوشیار بود و فریب نخورد باید به دستاوردهای مقاومت نگریست.
رژیم کودک کش صهیونیستی در هفته اول جنگ اعلام کرد که ما در حال محاصره شهر غزه هستیم؛ اما در واقع رژیم صهیونیستی دو منطقه بدون جمعیت را گرفته و تا ساحل دریا رفته یعنی کار خاصی نکرده بود و فقط با حضور میدانی افکار عمومی را فریب داده بود از همین رو باید نسبت به گمراه سازی‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها هوشیار بود. به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که آغاز مجدد حملات وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه نه تنها برای آن‌ها دستاوردی خواهد داشت بلکه سبب خواهد شد مقاومت در جبهه های دیگر نیز وارد جنگ با این غده سرطانی منطقه شود و آنجاست که پشیمانی برای صهیونیست ها فایده ای نخواهد.
https://talashnewspaper.com/vdcjftexzuqeh.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما