تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۶۵
۰
شیون جیره خوران از تعطیلی یک شبکه معاند
فاضل حیدری مدیرمسول
 
تعطیلی یکی از شبکه‌های معاند خارجی که در طول 14 سال با حمایت بهایی‌ها و صهیونیست‌ها به حیات منحوس خود ادامه می‌داد امروز بهانه‌ای برای ورود به ظاهر روشنفکران و برخی سلبریتی ها شده است. شایان ذکراست که این افراد که در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت اختیار کرده بودند و چشمانشان واقعیت موجود در منطقه و نسل کشی در غزه را نمی‌دید، به ناگاه از تابوت‌های خود بیرون آمدند و سعی کردند تا جریانی راه بیندازند که جلوی تعطیل شدن این شبکه بهایی و صهیونیستی را بگیرند. جالب اینجاست که اربابان صهیونیستی این شبکه گویا تمام پول خود را خرج نسل کشی در غزه کرده‌اند و دیگر نمی‌توانند هزینه‌های سنگین مفت خوران دروغ پرداز این شبکه مستقر در انگلستان را بدهند. یا متوجه شده اند که این رسانه های دروغگو نزد افکارعمومی اعتبارخودرا ازدست داده اند.  صهیونیست‌هایی که همیشه با سو استفاده از ابزار رسانه خود را مظلوم تاریخ نشان می‌دهند ولی درعمل کثیف‌ترین و وحشی‌ترین و جنایات کارترین موجودات روی کره خاکی هستند، حنایشان رنگ باخته و حیران مانده اند.  صهیونیست‌های که فراموش کرده اند بعد از جنگ جهانی دوم با پارچه نوشته‌های که در دست داشتند زمانی که می‌خواستند وارد خاک فلسطین شوند از مردم فلسطین برای اینکه اجازه دادند آن‌ها در خاک فلسطین مستقر شوند تشکر می‌کردند،  اما امروز همین حرامزادگان تاریخ دست به نسل کشی فلسطینیان زده و با مظلوم‌نمایی سعی دارند این‌گونه به جهانیان القا کنند که برای دفاع از خودشان باید نسل کشی کنند.
جالب اینجاست که صهیونیست‌های کودک کش وحشی که بویی از انسانیت نبرده‌اند از طریق همین شبکه‌های معاند فارسی زبان سعی دارند تا افکار مردم ایران را نسبت به این نسل کشی شست و شو دهند و این‌گونه نمایش دهند که این نسل کشی برای دفاع از خود بوده است؟!  رفتاراین جماعت جنایت پیشه یعنی همین صهیونیست‌ها ی ددمنش آنقدر کثیف و نجس است که تمامی مردم ایران اسلامی از این موجودات وحشی متنفر شده اند و نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم آزاد اندیش جهان نیز از این حرامیان تاریخ متنفر هستند. حالا جالب‌تر اینکه در شرایطی که اکثر مردم ایران اسلامی از صهیونیست‌های کودک کش تنفر دارند برخی به اصطلاح سلبریتی که خود را می‌خواهند روشن فکر نشان دهند (که اتفاق تاریک ضمیر و نادان هستند) به حمایت از کارکنان شبکه معاندی که در انگلستان مستقر است و ارباب بهایی و صهیونیست آنان که دیگر قادر به تأمین هزینه‌های هنگفت این شبکه مبتذل نیست؛ دست به راه‌اندازی جریان برای حمایت و تعطیل نشدن این شبکه شده اند. عجبا ازاین جماعت!  
به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که گویا برخی از افراد نه تنها چشمشان واقعیت‌های دنیا را نمی بیند بلکه برده و بنده استکبار جهانی هستند و کافی است اربابان آن‌ها دستوری به آن‌ها دیکته کنند آن وقت است که با تمام قوا پای کار می‌آیند تا نادانی خود و حقارت خود را به تصویر بکشند. حال باید دید که مدیران وابسته این شبکه معاند قصد مظلوم‌نمایی یا سرکیسه کردن براندازان را دارند یا اینکه واقعاً دیگر بودجه آن‌ها از طرف رژیم صهیونیستی تأمین نمی‌شود که مجبور به تعطیل کردن این شبکه تلویزیونی شده‌اند علی‌هذا مهم این است که بار دیگر به مردم ایران اثبات شد پشت پرده تمامی شبکه‌های معاند و متوهم براندازی رژیم اشغالگر قدس است و چه زیباست که جیره خوران این شبکه‌ها در داخل نیز با دست خود باعث لو رفتن هویت تاریک ضمیر خود شدند.
https://talashnewspaper.com/vdcicwa52t1aq.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما