تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۵۹۳
۰
خشم و نگرانی نظام سلطه از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران
فاضل حیدری
روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که «پیشرفت‌های علمی کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش هسته‌ای و نظامی برای نظام سلطه نگران‌کننده است.» امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و زیر سایه رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات جوانان متخصص و دانشمندان داخلی توانستند به فناوری‌های نوین دست پیدا کنند به تعبیر رئیس سازمان انرژی اتمی جوانان متخصص و دانشمندان داخلی وارد منطقه ممنوعه دشمن شدند و علومی از جمله آی تی، هسته‌ای و نظامی در انحصار قدرت‌های برتر جهان بود و آن‌ها اجازه حضور دیگر کشورها در این عرصه‌ها را نمی‌دادند توانستند به دست آورده تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روزبه روز افزایش پیدا کند. امروز به جرئت می‌توانیم ادعا کنیم جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد علوم مختلف اعم از نانو فناوری و علوم پزشکی و علوم فضایی و نظامی در منطقه و جهان سرآمد است و همین امر سبب شده تا استکبار جهانی گاه و بی گاه به ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمله کرده تا به زعم خود بتوانند جلوی پیشرفت چشمگیر آن را بگیرند غافل از اینکه تمامی افراد آزاداندیش جهان متوجه شدند که این تنها جمهوری اسلامی ایران است که در صف اول مبارزه با نظام سلطه قرار گرفته و تبدیل به الگویی برای سایر مظلومان جهان شده است.
امروز شیعیان یمن به لطف و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که توانسته‌اند به فناوری ساخت موشک‌های پیشرفته و پهپادهای به روز دست پیدا کنند و یا جهادگران فلسطینی فقط و فقط فناوری تولید موشک را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کردند. امروز تمامی کشورهای جهان دیگر قدرت موشکی و نظامی ایران را دست کم نمی‌گیرند در صورتی که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ کشوری ایران را قدرت نظامی به حساب نمی آورد و این بازدارندگی دفاعی کشور است که کشورهای تازه تأسیس منطقه را بر سر جای خود می‌نشاند و تهدیدات پوشالی آن‌ها را بر همگان مشخص می کند. بله درست است این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به تنهایی توانسته بر قله‌های موفقیت تمامی عرصه های علمی و فناوری بایستد و الگوی مناسبی برای سایر کشورهای اسلامی باشد. نباید فراموش کنیم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که تک تک قله‌های افتخار جهان را فتح کردیم پس اگر اندکی تأمل کنیم می‌توانیم علت مخاصمه‌های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را درک کنیم.
بله اگر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات مسئولان و دلسوزان نظام را به جهاد تبیین سفارش می‌کنند به همین دلیل است. امروز دشمن با سیاه نمایی تمامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال می‌برد اما نباید فراموش کنیم که این دشمنان نظام مقدس هستند که به بن بست رسیده‌اند و به برکت دستاوردهای موشکی کشور حتی جرئت حمله نظامی به خاک ایران را ندارند. بر همین اساس تمامی جهادگران عرصه تبیین باید بیش از گذشته به این موضوعات ورود پیدا کرده و دستاوردهای بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم ایران بازگو کنند و جا دارد دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد این دستاوردها را برای جهانیان تبیین کند تا دنیا بداند علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.
https://talashnewspaper.com/vdcakenm149no.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما