تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۴۵
۰
آرامش امروز ما؛ حاصل تلاش شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی
درهفته نیروی انتظامی قرارداریم وامروزبه نام پلیس مقتدر، قانونمداری وانظباط اجتماعی نام گذاری شده است . به رسم قدردانی وطیفه می دانم در ابتدای این نوشتار آغاز هفته نیروی انتظامی را خدمت آحاد سبزپوشان نیروی انتظامی درسراسرکشور تبریک عرض نمایم و توفیق، سربلندی و عزت روزافزون فراجا در راه تأمین نظم و امنیت را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات مسئلت می دارم. هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای برای تجلیل از شیرمردانی است که به عشق ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بی‌وقفه و با تلاش خستگی‌ناپذیر به دنبال حفاظت از جان، مال و ناموس مردم و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تأمین امنیت جامعه و فراهم آوردن سلامت اجتماعی هستند. با عنایت الهی و تأسی به اهل بیت (ع) و تحت هدایت‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون گران‌بهای شهیدان عزیز از مرز تا مرکز از امنیت مثال زدنی برخوردار است و این موضوع همان دلیلی بر دشمنی استکبار جهانی علیه ماست.  موفقیت پلیس درانجام وظیفه ، به ویژه درراهپیمایی اربعین
موجب شد که مدال پرافتخارتقدیرفرمانده کل قوابرسینه ستبراین سبزپوشان خودنمایی کند. آریف  دشمنان که تحمل موفقیت پلیس مردمی را ندارند،  این روزها سعی دارند تا با پرداختن به حوادث کوچک آن را وارونه جلوه دهند و این گونه به مردم تلقین کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بازوی توانمندی مانند نیروی انتظامی با مردم سر ناسازگاری دارند!  درصورتی که نه تنها این گونه نیست بلکه هر سال ما شاهد هستیم که چگونه کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم از جان گران‌بهای خود می‌گذرند تا امنیت کشور به خطر نیفتد. امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی گسترده در تلاش هستند که به خیال خام خود در ابتدا نیروی انتظامی را زمین گیر کنند و سپس با طراحی آشوب‌های خیابانی به اهداف شوم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنند؟! اما غافل از اینکه این کشور با راهبری شایسته و هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات و با تلاش شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی و پاسداران جان‌برکف و ولایتمدار سپاه و بسیجیان همیشه در صحنه هرگز اجازه عملی شدن توطئه دشمنان و معاندان و جدایی طلبان را نخواهد داد.
فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات درباره نیروی انتظامی می‌فرمایند که «نیروی انتظامی، آن سازمان رشید، آن بازوان توانا، آن شانه‌های پرتحملی است که می‌تواند و می‌خواهد این بار سنگین را بر دوش بگیرد و این خدمت بزرگ را برای مردم انجام دهد.... نیروی انتظامی،... باید با عزت،... امانت،... و کارایی خود در محیط زندگی مردم برود. آن ملتی که نیروی انتظامی خود را عزیز می‌داند و آن را با خود بیگانه نمی‌شمارد و به او اعتماد می‌کند، ملتی خوشبخت است. مردم نیروی انتظامی را باید از خود بدانند... مردم احساس آرامش می‌کنند که ببینند جوانان، مردان و زنان در این سازمان بزرگ و کارآمد، با انجام صحیح وظایف خود، می‌توانند آنچه از آنان متوقع است، آن را محقق کنند». پایان این نوشتار روی سخن با سبزپوشان نیروی انتظامی است که امنیت در سایه تلاش آن‌ها طلوع می‌کند. عزیزان نیروی انتظامی آرامش امروز ما هدیه الهی است که چشمان نگهبان شما به ارمغان آورده است و همه ما مردم ایران قدردان حماسه‌آفرینی‌های شما هستیم و به نمایندگی ازهیات تحریریه روزنامه سراسری تلاش ملی  یک‌بار دیگر هفته نیروی انتظامی را به شما امنیت آفرینان مقتدر تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و از خداوند منان برای توفیق، سربلندی و عزت روزافزون شما دعا می کنیم.
 
https://talashnewspaper.com/vdcgrn9t4ak9t.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما