تاریخ انتشارشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۲۴
۰
هفته دولت؛ نماد خدمت و غیرت
فاضل حیدری مدیرمسول
نظام مقدس جمهوری اسلامی در همان ابتدای شکل‌گیری تا کنون بارها و بارها مورد حملات تروریستی ناجوانمردانه قرار گرفته است و یکی از این حوادث، هشتم شهریور سال ۶۰ و ترور شهیدان رجایی و باهنر در آتش کینه منافقان بود که داغ آن پس از سال‌ها کمتر نشده است. اما باب جدیدی در عرصه خدمت رسانی را به یاد این بزرگ‌مردان در تاریخ کشور گشود و دو یار دیرین امام خمینی (ره) را ماندنی‌تر کرد، شهدای مظلومی که حیاتشان مملو از لحظه‌های خدمتگزاری و عشق به امام و کشور بود، حتی شهادتشان هم مظلومیت ایران در ترور را به دنیا نشان داد و ثابت کرد. اکنون روزی که به‌زعم منافقان برای حذف یاران انقلاب برنامه‌ریزی شد با گذشت بیش از چهار دهه به مناسبتی برای تجلی خدمتگزاری و موفقیت‌های نظام اسلامی تبدیل شده است تا همه در این مناسبت، نام ایران عزیز را یک‌صدا و غرورآفرین فریاد بزنند و مسیر رو به پیشرفت کشور را با سرانگشت امید به دنیا نشان دهند. آری، جا دارد در این نوشتار به تمامی دولتمردان سیزدهم فرار سیدن هفته دولت را تبریک گفته و از خداوند متعال برای این عزیزان زحمتکش و خدوم که قطعاً به عنوان خدوم ترین دولت بعد از جنگ تحمیلی در حال فعالیت هستند آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داشته باشیم.
هفته دولت نه‌تنها یادآور بزرگ‌مردی شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به این مردم بلکه هنگامه‌ای برای تلنگر به وجودی خویش، همه مردم و مسئولان است که ایران اسلامی برای بودن تا کنون، چه جان‌های عزیزی را تقدیم کرده است و چه مادرانی همچنان چشم انتظار عزیزانشان هستند، پس همه باید برای توسعه ایران عزیز به اندازه سهم کوچک خودمان دولت باشیم و تلاش کنیم که پرچم کشورمان در اهتزاز بماند چراکه شهیدان رجایی و باهنر، خدمت همراه با ایثار را به مردم ارزانی و ثابت کردند ماندگاری در اخلاص است نه در نام و شعار. میدانیم حادثه تلخ و خون‌بار هشتم شهریورماه سال ۶۰ در تصاویر غمبارهمچنان به جای مانده است، اشک های ایرانیان در تاریخ آن روز بر گونه ها جاری شد و زمین ایران خون گریست، اندوهی عمیق بر دل ها نشست و مردم تازه انقلاب کرده ایران، در مقابل آزمون بزرگی قرار گرفتند و دانستند باید فراز و نشیب ها را یک به یک طی کنند و سال‌های، سرد و گرم روزگار را بچشند و تا امروز غائله تمام نشده و پرونده هنوز باز است.
به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که همان‌طور که روزهای پرفروغ نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ تکرار می‌شود، شهادت جوانان این دیار نیز در تقویم‌ها ثبت می‌شود، از بهشتی ها، مطهری ها، باکری ها، خرازی ها، هاشمی ها ، بابایی ها، جهان آراها، آوینی ها، چمران ها و باقری ها، رجایی ها و باهنر ها گرفته تا نیک سیرتانی که امروز تکرار مشق عشق می کنند و پا در رکاب سرداران شهید ایران می‌گذارند، همه وهمه  باخون پاک خود درخت اتقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا تنومند وپابرجا بماند. دشمنان بدانند که ملت ایران قدر تمامی زحمات دولت سیزدهم را دانسته و آن‌ها هر چقدر بخواهند سم پاشی علیه این دولت خدوم و مردمی داشته باشند مردم ما حرف آنان را باور نخواهند کردوبه حمایت از دولت ادامه خواهند داد.
 
https://talashnewspaper.com/vdcd2o0o6yt0x.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما