تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۸۵
۰
قدرت‌نمایی ملت ایران در برابر تروریسم رسانه‌ای
فاضل حیدری مدیرمسول
مردم ولایتمدارومتدین  ایران بار دیگر در جشن غدیر حماسه ای بی سابقه  آفریدند. جشنی که به مذاق دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش نیامد . آری،   
برخی معاندین گفتند جشن ده‌ها میلیونی غدیر در سراسر کشور، جشن حکومتی بوده و نظام با پول خرج کردن توانسته مردم را به خیابان ها بکشاند! حرف تکراری وبیهوده ای که سالها برای دلخوشی اربابانشان برزبان می رانند. اگر به صرف پول خرج کردن می‌شد مردم را به خیابان‌ها آورد از نظام‌های غربی گرفته تا حکومت‌های نفتی منطقه هم باید می‌توانستند یک درصد این جمعیت را به صف کنند که دیدیم نتوانسته‌اند. اگر به پول خرج کردن باشد، دشمنان ما ده‌ها میلیارد دلار در طول این چند دهه خرج کرده‌اند تا ملت ایران را از اسلام و مسیر نورانی اهل بیت‌(ع) برگردانند؛ اما هر بار، از همین مردم تو دهنی خورده‌اند.  دشمن احمق نمیداند که عزاداری ملت ما در ماه محرم و صفر، امتداد جشن و شادمانی‌شان در غدیر است. و ترکیب این غم و شادی، برای آن است که دوباره گرفتار رهزنان شرافت و کرامت نشوند. ملت ایران ، همان ملتی است که با وجود ده ها سال بمباران رسانه‌ای دشمن علیه مدافعان حرم و فرمانده حکیم‌شان، آن حماسه تشییع را برای سردار شهید سلیمانی به راه انداخت . آری، در اربعین سال گذشته بیش از بیست میلیون نفر در راهپیمایی بی سابقه به جهانیان نشان دادند که مهر و محبت اهل بیت(ع) تا ابد در دل مردم مسلمان ایران ومسلمانان جهان باقی خواهد ماند و دشمنان هر چقدر هم هزینه کنند بازهم نخواهند توانست ارادت ما با اهل بیت(ع) را کم کنند. البته شاهد بودیم که بعد از برگزاری با شکوه مراسم اربعین سال گذشته دشمن چگونه خشم خود را در قالب پروژه و سناریوی از پیش تعیین شده اغتشاشات در کشور بروز داد و چگونه کام شیرین مردم ایران از حلاوت اربعین حسینی رابه تلخی کشاند.
ایمان مردم ما با همه شدت و ضعف‌ها و با وجود بمباران تبلیغات دشمنان، باور ریشه‌داری است و همین، ایران عزیز را درجهان حفظ کرده است. این، هویت مردمی است که هر سال با درخشش افزون‌تر در جشن ۲۲ بهمن، دوست و دشمن را حیرت‌زده می‌کنند. دشمنان ما از جوشش عواطف لبریز مردم نسبت به ولایت امیر مومنان حضرت علی ‌(ع) بهم ریخته اند، همان‌گونه که از همخوانی سلام فرمانده و جهانی شدن آن عصبانی شدند. همخوانی سرود سلام فرمانده و جشن بزرگ غدیر و نظایر آن، قدرت‌نمایی ملت ایران در برابر تروریسم رسانه‌ای است. تروریسم رسانه ای درحالی شکست خورده است که بسیاری ازروزنامه غرب پرست وخبرنگاران فریب خورده داخلی با آنان همراهی کردند!
 
انقلاب اسلامی، همچنان که مردم‌نهاد است، بر مبنای ولایت امیر مومنان حضرت علی ‌(ع) برآمده و بالیده است. دشمنان ملت ایران به مدد الهی و به شهادت تاریخ ۴۴ ساله، بازندگان مصاف بزرگ بوده‌اند. بنابراین باید خطاب به عناصری که به کارفرمایان غربی بهائیت و وهابیت بیگاری می‌دهند، گفت که خود را در کنار قطب شکست خورده و منفور ملت ایران جانمایی نکنیدو هر چه زودتر به دامان مردم بازگردید. به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید این مطلب بسیار مهم را خدمت خوانندگان محترم این نوشتار عنوان کرد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز هزاران سیلی چه از مردم و چه از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دریافت کردند و لازم است همگان به هوش باشیم که در دام توطئه دیگری مانند سناریو اغتشاشات سال گذشته که بعد از برگزاری با شکوه مراسم اربعین رخ داد، نیفتیم.
 
https://talashnewspaper.com/vdcjfietzuqeo.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما