تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۲۹
۰
اخراج خفت بار منافقان از کشور آلبانی
فاضل حیدری مدیرمسول
تروروحشیاته وغیرانسانی حدود 17000 نفرازاقشارمختلف مردم توسط عناصر ازخدا بی خبرو چندچهره لکه ننگی بردامن این گروه تروریستی و منافق است که همچنان در خاطرمردم ایران ماندگاراست. این گروه جداشده ازمردم با هجوم به کوچه و خیابان های ایران، تهاجم نظامی به مرزهای ایران، دادن اطلاعات ویژه از تأسیسات صنعتی حساس کشور به آمریکا از جمله صنعت هسته‌ای و شرکت در عملیات‌های تخریب و ترور در ایران، بی‌ثبات‌نمایی ایران در محیط بین‌المللی وآماده بودن برای هر نوع عملیاتی علیه ایران، گروهک تروریستی منافقان را از سایر گروه‌های مخالف ایران، متمایز کرده است .  آری، سالهایی که دولت وقت عراق برای ترک عراق به این گروهک فشار آورد، آمریکایی‌ها ودولت اشغالی فلسطین ضمن حمایت جدی از سازمان منافقین باوسواس زیاد، رایزنی ورفت وآمد با کشورهایی برای «اسکان متمرکز» آنان وارد مذاکره شدند و در نهایت با دادن پول و وعده‌های زیاد، دولت تیرانا را در سال 1395 متقاعد کردندکه  یک کمپ بزرگ به این گروهک مزدورواگذارکند!
آلبانی این کارضد انسانی را با گرفتن 25 میلیون دلار از رژیم صهیونیسنی و مبالغی وعده از آمریکا پذیرفت که برخی اسناد می‌گویند در این ۷ سال آلبانی سالانه نزدیک به یک میلیارد دلار بابت پذیرش منافقین دریافت کرده است و حال آنکه می‌دانست این کار برای مردم مسلمان آلبانی چه خطراتی دارد و در همان حال به شدت از این گروهک به عنوان «پناهندگان» دفاع می‌کرد. روزنامه آلمانی «اشپیگل»، یک سال پس از استقرار منافقین در کمپ تیرانا درباره روحیات و اهداف آنان نوشت «اعضای سازمان در این اردوگاه در تمرین‌های هفتگی خود برای بریدن گلو با چاقو، شکستن دست و درآوردن چشم با انگشت تلاش می‌کنند».
منافقین قبل از مواجه شدن با این حادثه دو علامت دریافت کردند و باید می‌فهمیدند که اوضاع دگرگون شده است؛ آزادی اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی که از آبان 1399 در زندان بود و اتهام اصلی دروغین او این بود که درصدد بوده محل تجمع عناصر و پشتیبانان خارجی منافقین را در پاریس منفجر کند و یکی هم مخالفت دولت فرانسه با برگزاری تجمع سالانه منافقین بود. آری،   مدیران سبک مغزمنافقین با بهت زیاد خبر آزادی اسدی را دریافت کردند و انتظار نداشتند با توجه به خدمات ویژه‌ای که به‌خصوص در اغتشاشات پاییز سال گذشته ایران به غربی‌ها ارائه دادند، مورد بی‌توجهی قرار بگیرند؛ اما چیزی نگذشت که با ضرب شست پلیس آلبانی مواجه شدند.
برخورد آلبانی برای آنان این معنا را دارد که حتماً باید کمپ را تحویل داده و از این کشور خارج شوند. سازمان منافقین از این رو اقدام روز سه‌شنبه هفته پیش آلبانی را به «فروپاشی» خود ترجمه کرد. خود آنان در همین روزها بروز دادند، انتقال کمپ ‌اشرف از بغداد به تیرانا، سبب شد افراد زیادی از این گروهک فرار کنند. حالا معلوم است که در این جابه‌جایی به «ناکجا آباد»، از شیرازه این گروهک جنایتکار و وطن‌فروش چیزی باقی نمی‌ماند و به امید و حول قوه الهی تمامی این ملعون های تعلیم دیده توسط استکبار جهانی به زودی زود نابود شده وهیچ اثری از این گروهک تروریستی که دیگر هیچ جایگاه و شخصیتی حتی در گروه های اپوزیسیون ندارد یافت نخواهدشد .
 آری، تحلیل گران سیاسی همه میدانند ومنافقین نیزبه این نتیجه رسیده اند که درپیشگاه ملت انقلابی ایران همان آشوبگران خیابانی  وعامل شهادت  000 17نفربی گناه درسال 1360 و ستون پنجم دشمن درزمان دفاع مقدسند که تنفرخانواده محترم شهدا از آنان  همچنان پابرجا و فراموش ناشدنی است.  خودشان هم دریافته اند که امروز به برکت دیپلماسی و قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  بقای این گروهک تروریستی به تار مویی بند شده و به زودی ان شالله با نابودی این گروهک همه مردم ایران جشن شادی می گیرند. ان شاالله. .
 
https://talashnewspaper.com/vdchtwnxd23ni.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما