کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت از محور مقاومت؛ پیام اصلی راهپیمایی اربعین امسال

5 شهريور 1403 ساعت 11:21


فاضل حیدری مدیرمسول
روز گذشته راهپیمایی با شکوه اربعین پرشورتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و موجب مأیوس شدن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه شد و صدای مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان رساند. آری این نهضت جهانی پرچم مقدس رویش و اعلام استمرار حیات شیعه و ولایت مطلقه فقیه را بار دیگر در جهان برافراشت و به غربی‌ها نشان داد که شیعیان جهان و همچنین اهل سنت که در راهپیمایی امسال حضور معناداری داشتند، خواهان حذف و نابودی کامل رژیم نسل‌کش صهیونیستی هستند. آری به همین دلیل در راهپیمایی با شکوه اربعین امسال پرچم فلسطین بر روی دوش تک‌تک زائران اباعبدالله الحسین (ع) می‌درخشید. آری سیل جمعیت میلیونی شرکت‌کننده در راهپیمایی عظیم اربعین در کشور عراق، جمعیت میلیونی شرکت‌کننده در راهپیمایی جاماندگان اربعین در داخل کشور و سیل محبان سیدالشهدا (ع) در سراسر جهان به جهانیان نشان داد که تمام روزها عاشورا است و تمام زمین می‌تواند کربلا باشد و اگر ظلمی به مظلومی روا داشته شود شیعیان امام حسین (ع) مانند لشگری خروشان بر سر ظالمان عالم فرود می‌آیند و آنان را به هلاکت می‌رسانند.
دشمنان اسلام و مسلمانان در منطقه به ویژه صهیونیست‌های دجال که در روزهای پایانی عمر نکبت‌بار خود زیست می‌کنند باید بدانند که حماسه جاودانه‌ عاشورا و قیام امام حسین (ع) علیه ظلم و کفر زمان ادامه دارد و امروز همه ما مسلمانان جهان در کنار یکدیگر نمی‌گذارند کربلایی دیگر در غزه رقم بخورد و این پیام ویژه برگزاری با شکوه اربعین امسال بود. همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند در حماسه جاودانه عاشورا دو گروه عمده نقش‌آفرینی داشتند اولین گروه افرادی متعهد و معتقد به ولایت الهی بودند و گروه دیگر نیز افراد ناآگاه و بی تعهد و معتقد به طاغوت زمان بودند. گمراهانی که در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفتند به تعبیر امروزی همان کسانی هستند که فریفته تبلیغات طاغوت زمان قرار گرفتند و امثال این افراد در جهان امروزی و در جامعه وجود دارد.
آری همان کسانی که فکر می‌کنند غرب آرمان‌شهر آن‌هاست مانند همان افرادی هستند که ولی‌فقیه زمان خویش را نشناختند و فریب تبلیغات پوشالی و دروغین غرب را می‌خورند؛ اما در طرف دیگر این ماجرا هستند مردمی ولایت مداری که همراه با ولی‌فقیه زمان خویش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات به این مراسم با شکوه پا گذاشتند تا به جهانیان اثبات کنند که سپاه امام حسین (ع) اگر در دهم ماه محرم سال ۶۱ هجری قمری تعدادش اندک بود اما امروز بعد از گذشت بیش از 1400 سال از این حماسه جاودانه‌ هر روز به جمعیت این سپاه اضافه می‌شود و شیعیان آن حضرت حاضر هستند جان و مال خود را برای ثابت نگه داشتن این پرچم در طبق اخلاص بگذارند و در مقابل جلادان زمان یعنی آمریکایی جنایتکار و رژیم ملعون صهیونیستی بایستند و آنان را نابود کنند.
به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که در غرب وحشی برای زیر پا گذاشتن ارزش‌های انسانی و دینی تجمعاتی شیطانی دگرباشان جنسی با حمایت دولت‌های غربی برپا می‌شود این در حالی است که در جنوب غرب آسیا میلیون‌ها نفر برای دفاع از ارزش‌های دینی و انسانی کیلومترها پیاده‌روی می‌کنند تا فریاد آزادی، عدالت، استکبارستیزی و دین‌خواهی سر دهند و اثبات کنند معنویت بازندگی انسان آمیخته شده است. آن‌هایی که در مسیر پیاده‌روی اربعین گام گذاشته‌اند و یا آن‌هایی که محبت امام حسین (ع) را در دل دارند همگی بخشی از سپاه امام حسین (ع) و محور مقاومت هستند و همه این‌ها موجب تقویت این محور و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات صهیونیست‌های سفاک خواهد شد.


کد مطلب: 571

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/571/حمایت-محور-مقاومت-پیام-اصلی-راهپیمایی-اربعین-امسال

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com