کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوران بزن ‌و در رو تمام شد

22 دی 1402 ساعت 21:54



دوران بزن ‌و در رو تمام شد
فاضل حیدری مدیرمسول
 
امروز شنبه 23 دی‌ماه مصادف با اولین روز ماه پربرکت رجب است. ماه رجب با ولادت با سعادت شکافنده علوم حضرت امام محمدباقر (ع) آغاز می‌شود و با بعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به اوج خود می‌رسد. جا دارد در ابتدای این نوشتار آغاز این ماه را به مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات و امام زمان حضرت مهدی (عج) و تمامی مسلمانان ایران و جهان تبریک و تهنیت گفته و سعادت و خوشبختی را در سایه بهره‌مندی از برکات ماه رجب برای همه سروران عزیز آرزو می‌کنیم. البته این روزها که محور مقاومت منطقه در چندین جبهه با آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان در حال جنگ است خبر بسیار امیدوار کننده‌ای به گوش رسید خبری که نشان از این دارد که دوران بزن در رو تمام شده است.  
آری،  نفت‌کش متخلف سوئز راجان که در سال جاری محموله نفت متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و‌ به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار امریکا قرار داده بود؛ هفته گذشته با تغییر نام به نیکولاس ST در حال حمل نفت در دریای عمان بود که با حکم قضایی و تائید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف و به بنادر جمهوری اسلامی منتقل شد. قطعاً تمامی خوانندگان این نوشتار بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات را به یاد دارند که فرموده بودند: «چرا تهدید می‌کنند؟ چرا غلط زیادی می‌کنند؟ می‌گوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله‌ نظامی به ایران بکنیم؛ اولاً که غلط می‌کنید؛ ثانیاً من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا - آن‌وقت هم تهدید می‌کردند - گفتم دوران بزن ‌و در رو تمام شده؛ این‌جور نیست که شما بگویید می‌زنیم و در می‌رویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال می‌کنیم. این‌جور نیست که ملت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملت ایران تعرضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد.» آری تعرض روشن آمریکایی به منافع مردم ایران و توقیف محموله نفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جاری پاسخ داده شد تا اقتدارجمهوری اسلامی را دنیا نظاره کند.  
آمریکایی ها ،  انگلیس‌ها  وصهیونیست‌ها بدانند و آگاه باشند جنایات دیگرشان مانند به شهادت رساندن شهید سید رضی موسوی و به شهادت رساندن دلدادگان سردار دل‌ها در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند و این گونه نیست که ما هیچ واکنشی به چنین جنایاتی نداشته باشیم. شکی نیست که مسئولان کشور تحت هدایت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با دقت فراوان در زمان مناسب آن چنان پاسخ کوبنده به این جنایات خواهند داد که حتی به ذهن آمریکایی‌ها هم خطور نمی‌کند.  آری،  دقیقاً مانند همین واکنش توقیف نفت‌کش متخلف سوئز راجان که سبب غافلگیری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد. به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که دوران بزن ‌و در رو تمام شده است و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند که عقوبت سختی در انتظار آن‌هاست که در زمان مناسب قطعاً نظاره‌گر آن خواهند بود.


کد مطلب: 519

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/519/دوران-بزن-و-رو-تمام

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com