کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دشمنان بدانند مکتب سلیمانی از بین نخواهد رفت

16 دی 1402 ساعت 10:29


فاضل حیدری مدیرمسول
 
روز گذشته در آیین تشییع شهدای انفجارهای تروریستی کرمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عنوان کردند که «پیروزی حق و از بین رفتن باطل وعده الهی است و ما می دانیم پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.» به شهادت رساندن پیروان مکتب حاج قاسم سلیمانی نشان از عمق کینه و عداوت دشمنان علیه محور مقاومت در منطقه دارد. دشمنان فراموش کردند که با شهادت رساندن پیروان یک مکتب هیچ گاه آن مکتب از بین نخواهد رفت؛ مگر با شهادت رساندن امام حسین (ع) مکتب حسینی از بین رفت که دشمنان فکر می کنند با به شهادت رساندن فرزندان حاج قاسم مکتب سلیمانی از بین خواهد رفت؟! شهادت حاج قاسم و تربیت شدگان مکتب وی برای آن ها آرزوست. آری ما شیعیان حضرت علی (ع) هستیم که فرمود بر شهادت صبر نباید کرد بر شهادت باید شکر کرد. دشمنان مکتب حسینی و مکتب سلیمانی بدانند که امروز خاموش کردن نور مقاومت در منطقه غیر ممکن است و این دشمنان آن قدر ذلیل شده اند که به جنگ زن و کودکان می روند؟!
آری چه در غزه و چه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی دشمنان نهایت ذلت و حقارت خود را نشان دادند و باید بدانند طبق فرموده مقام معظم رهبری دامت برکات مجازات عادلانه ای در انتظار آنان خواهد بود. معظم له در این خصوص فرمودند که «ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.»
آری پاسخ سختی که ولی فرمانده معظم کل قوا مدظله‌العالی از آن سخن بر زبان می آورند همان عاملی است که سبب ترس آمریکا و سگ هارش در منطقه یعنی رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی شده است و از ترس خود گروهک تروریستی بی جان داعش را جلو انداخته و مسئولیت انفجارهای تروریستی کرمان را بر عهده آن انداختند. آن ها در این سناریو چندین اشتباه انجام دادند که اولاً بیانیه داعش توسط رژیم اشغالگر قدس به جهان مخابره شد و دوماً همه جهان می دانستند که این گروه تروریستی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و مردم منطقه به خوبی به یاد دارند که چگونه وقتی سربازان نجس داعش توسط محور مقاومت منطقه زخمی می شدند چگونه در بیمارستان های رژیم صهیونیستی مداوا می شدند. آری به شهادت رساندن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد و هرگز نمی تواند خورشید عالم تاب مقاومت در منطقه را خاموش کند و فقط و فقط زمان مرگ و نابودی دشمنان را جلوتر خواهد انداخت و در نهایت آمریکا مشاهده خواهد کرد که عزیز دردانه خود در منطقه چگونه نابود خواهد شد و این همان وعده خدا به تمام مسلمانان جهان است: «وَقَدْ مَكَرُواْ مَكْرَهُمْ وَعِندَ اللّهِ مَكْرُهُمْ وَإِن كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ»


کد مطلب: 510

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/510/دشمنان-بدانند-مکتب-سلیمانی-بین-نخواهد-رفت

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com