کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقشه شوم دشمنان برای ناامید کردن مردم

11 دی 1402 ساعت 9:14


فاضل حیدری مدیرمسول
 
امروز یازدهم دی ماه، سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب در سال یک هزار و سیصد و شصت و نه هجری شمسی در مجلس شورای اسلامی است. تصویب این قانون در یازدهم دی ماه سال 1369 و تائید آن در تاریخ 16 دی ماه همان سال توسط شورای نگهبان سرآغاز مدیریت منابع آبی کشور بود و بهانه‌ای برای نگارش این نوشتاراست. همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند امروز با توجه به اینکه فقط 60 روز دیگر تا برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده است،  هرچه به یازدهم اسفند وروز انتخابات نزدیکتر می شویم، تلاش تخریبی شمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم بیشتر می شود. آنها هر روز سعی دارند تا به طریقی دل و ذهن مردم را از نظام دور کرده و باعث جدایی میان حاکمیت و مردم شوند. دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی امروز سعی دارند تا در این مدت باقی مانده برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه آخرین تلاش نافرجام خود را برای ایجاد فاصله میان ملت و دستگاه حاکمیت انجام دهند و برای همین موضوع دست به اقدامات گسترده ای زدند. برای مثال از کمبودآب درمناطق ، حوادث تروریستی در جنوب شرق کشور گرفته تا مانور دادن بر روی خبرهای فسادهای مالی یکی از شرکت‌های محصولات غذایی تا هک کردن یک شرکت اینترنتی جابجایی غذا و اخیراً هم مانور دادن بر روی خشک کردن دریاچه ارومیه همه وهمه کلید واژه ناامیدکردن مردم است.  
آری امروز بنگاه‌های سخن پراکنی استکبار جهانی از هر طریقی سعی می کنند تا با دامن زدن به شایعات بی پایه و اساس سبب ایجاد نا امیدی در مردم ایران شوند. برای مثال امروز دشمنان سعی دارند تا بگویند همسایه شمالی ایران که حق وتو نیز دارد مشغول خیانت کردن به ایران است و یا با ترور یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های نظامی کشور سعی دارند تا پای نظام را به جنگ صهیونیست‌ها باز کنند. یا از طرف دیگر با طرح ادعای واهی مالکیت امارات برای جزایر سه‌گانه ایرانی سبب اختلاف ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس شوند و خلاصه از زمین و هوا و با یک جنگ ترکیبی گسترده سعی دارند نشان دهند نظام مقدس جمهوری اسلامی توانایی حل مشکلات پیرامونی خود را ندارد و از این طریق مردم را از حاکمیت جدا کنند؛ اما این خیالات باطل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعاً به نتیجه نخواهد رسید‌. چرا که با رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات و هوشیاری مسئولان سه قوه وهمراهی مردم تمامی این توطئه‌ها خنثی خواهد شد.
اما دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که می‌دانند هیچ‌وقت نمی‌توانند از روش‌هایی که در این نوشتار به آن اشاره شد به نتیجه برسند سعی دارند تا رو به  مسائل زیست‌محیطی آورده و توپ را در میدان نظام مقدس جمهوری اسلامی پرتاب کنند. بله همان‌طور که گفته‌شده مدیریت ناصحیحی منابع آبی موضوعی است که امروز دشمنان سعی دارند به آن ورود کنند و با مانور بر روی خشک شدن دریاچه ارومیه به‌عنوان نگین شمال غرب کشور سعی دارند تا این‌گونه به مردم القا کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی عمداً سعی دارد تا دریاچه ارومیه را خشک کرده تا بتواند لیتیوم آن را استحصال کرده و به کشورهایی مانند چین فروخته و برای خود سودآوری داشته باشد. درصورتی‌که نه‌تنها چنین شایعه‌ای صحت دارد بلکه بنا بر اعلام مسئولان و متخصصان و اکثر کارشناسان محیط زیستی و با نتایج آزمایشگاهی مشخص‌شده که میزان لیتیوم موجود در دریاچه به‌اندازه‌ای کم است که اصلاً صرفه اقتصادی برای استحصال ندارد. در ضمن به دلیل خشک‌سالی‌های پی‌درپی در سال‌های اخیر است که منابع آبی کشور محدودشده است و نرسیدن حق آبه دریاچه ارومیه به دلیل همین کمبود منابع آبی موجود است و اصلاً ربطی به این شایعه کثیف دشمنان نظام ندارد. آری اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیریت منابع آبی نداشت که امروز یک قطره آب برای مصرف روزانه مردم عزیز ایران وجود نداشت پس نباید به این شایعات توجه داشت و مردم باید با امید به آینده بهتر خود را برای شرکت در انتخابات پیش رو آماده کنند.


کد مطلب: 508

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/508/نقشه-شوم-دشمنان-ناامید-کردن-مردم

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com