کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یوم الله ۹ دی ؛ دفاع از حریم ولایت

8 دی 1402 ساعت 23:58


فاضل حیدری مدیرمسول  
امروز نهم دی ماه برابر با چهاردهمین سالروز حضور با بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راستای میثاق با ولی امر مسلمین جهان و دفاع از حریم ولایت است. آری یوم‌الله نهم دی ماه که به درستی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است ، به همه ما شهروندان عادی و حتی مسئولان یادآوری می کند که دشمن هر لحظه در کمین است تا بتواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند . برای مقابله با این فتنه انگیزی حضور مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه ها مانند همیشه می تواند در راستای زدن مهر باطل بر پیشانی فتنه گران کارسازباشد.  فتنه گرانی که از اربابان خارجی خود خط می گیرند و روز گذشته با اعدام چهار نفر از عوامل گروه خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند،  این موضوع بار دیگر برای مردم تجدید خاطره شد که دشمنان از هر طریقی سعی دارند  میان ملت و حاکمیت فاصله بیندازند.
یوم‌الله نهم دی ماه صف دوستداران حقیقی انقلاب اسلامی ایران از منافقان و براندازان را مشخص کرد. در زمان فتنه سال 88 خیلی از منافقان که به ظاهر در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند اما در باطن تسلیم میل و خواسته دشمنان بودند اصل ولایت فقیه و اصل جمهوری اسلامی را زیر سؤال بردند و سعی کردند در آن فتنه حتی تمام عقده های خود را نسبت به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) خالی کرده و با اهانت به ساحت مقدس آن حضرت اوج نفرت خود را از اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی اعلام کنند.  اما خوشبختانه ملت آگاه و فهیم و مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی به خوبی صف خود را از این منافقان جدا کردند و با خلق حماسه باشکوه نهم دی ماه به جهانیان نشان دادند ایران کشور انقلاب های رنگی و مخملی نیست و مردم ایران مانند مردم سایر کشورها نیستند که گول وعده های پوچ و توخالی آنان را بخورند و به نظام  مقدس خود ضربه بزنند.  
آری حماسه باشکوه نهم دی ماه برای دفاع از اصل جمهوری اسلامی و ولایت فقیه رقم خورد و مردم فارغ از هر سلیقه سیاسی صف خود را از منافقان به خوبی جدا کردند و به همه جهان نشان دادند ما ملت امام حسین (ع) هستیم و خط قرمز ما ولایت فقیه و دین مبین اسلام و دفاع از آرمان سید الشهدا (ع) است. یوم‌الله نهم دی ماه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هزاران حوادث و فتنه بیمه کرد و امروز برخی از منافقان آن زمان که دچار فراموشی شدند، تلاش دارند که وقیحانه برای شرکت در انتخابات نامزد شوند تا با درایت شورای نگهبان رد صلاحیت شوند وبهانه داشته باشند. آری،  آنها سعی می کنند دوباره دو اصل جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را زیر سؤال برده و این گونه تلقین کنند که اگر ما در انتخابات حضور نداشته باشیم انتخابات کم رنگ خواهد شد ! در حالی که همان نهم دی ماه مردم با خلق حماسه ای تاریخی پاسخی دندان شکن به آن ها دادند و یک‌بار برای همیشه آنان را از صفحه سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی پاک کردند.


کد مطلب: 506

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/506/یوم-الله-۹-دی-دفاع-حریم-ولایت

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com