کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رژیم جلاد صهیونیستی قبرش را به دست خود کَند

6 دی 1402 ساعت 8:59


فاضل حیدری مدیرمسول
 
متأسفانه عصر روز دوشنبه چهارم دی‌ماه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه را به شهادت رسید. این اقدام ناجوانمردانه صهیونیست‌ها که اساساً بویی از انسانیت نبرده‌اند، برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی بوده چرا که شهید موسوی دیپلمات و رایزن دوم در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه بودند که گذرنامه دیپلماتیک و اقامت دیپلماتیک در سوریه داشتند و مسلماً حق مقابله برای ما بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ است. آری، سردار سرتیپ پاسدار شهید سید رضی موسوی یکی از باسابقه‌ترین نظامیان حاضر در سوریه بودند که مسئولیت پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه را بر عهده داشتند و شهادت ایشان سبب اندوه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات ، جبهه مقاومت منطقه ، مردم غیور و ولایتمدار ،  مسئولان ایران اسلامی و هم‌رزمان ایشان شد. همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند شهید سید رضی موسوی سال‌های طولانی‌ و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل بیت (ع) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشتند. این دلاور شهید پس از ظهور گروهی به نام داعش که دست ساخته رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه میان کشورهای مسلمان منطقه بود، در مقام مستشاری برای کمک به مردم و دولت سوریه به این کشور عزیمت کردند و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) را همراهی و همیاری می‌کردند.
ترور ناجوانمردانه فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی توسط رژیم جلاد صهیونیستی قطعاً بی پاسخ نخواهد ماند؛  اما همه ما باید هوشیار باشیم چرا که این رژیم جعلی که لحظات پایانی حیات منحوس خود را طی می‌کند سعی دارد به هر ریسمانی چنگ زند تا کشورهای منطقه را به سمت این جنگ سوق دهد تا بتواند آبروی نداشته خود را در نسل کشی مردم غزه احیا کند. این رژیم سعی دارد تا پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به صورت مستقیم به جنگ باز کند و بتواند جنگ را به صورت گسترده در منطقه گسترش دهد و از این طریق بتواند ضربه‌های سنگینی به محورهای مقاومت در لبنان و فلسطین بزند که این موضوع قطعاً مدنظر نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشورمان قرار دارد. باعنایت به هشیاری نیروهای مسلح ه همین خاطر نگرانی از این بابت وجود ندارد. رژیم جعلی و بی هویت صهیونیستی هرچه بیشتر دست و پا می‌زند بیشتر در باتلاق نابودی خود غرق می‌شود و این اقدام صهیونیست ها که با استقبال بنگاه های سخن پراکنی غرب مورد تحسین قرار گرفت قطعاً پاسخی هوشمندانه و قاطع از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و صهیونیست ها بدانند که تاوان سنگین در انتظارشان خواهد بود.
در پایان این نوشتار شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را در ابتدا به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و سپس به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده معظم شهید تسلیت گفته و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حق تعالی مسئلت داریم.


کد مطلب: 505

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/505/رژیم-جلاد-صهیونیستی-قبرش-دست-خود-ک-ند

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com