تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۵۰۰
۰
مراقب باشیم؛ دشمنان به دنبال بزرگنمایی حواشی هستند
فاضل حیدری سردبیر  
فساد مالی و مبارزه با آن امروز تبدیل به بهانه‌ای شده که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بخواهند زحمات و خدمات ارزنده دولت مردم مردمی سیزدهم را زیر سؤال برده و از همه بدتر به ایجاد تفرقه میان دو قوه قضائیه و مجریه بپردازند. آری  این فرصت طلبان  می خواهند از این نمد برای خود کلاهی درست کنند که ناکام خواهندشد. از همه بدتر دشمنان نظام و دستگاه رسانه‌ای آن سعی دارند تا میان قوه مجریه و قوه مقننه نیزبر سر مباحث مالی و بودجه سال آینده اختلاف  ایجادکنند و تفرقه بیندازند. از همه این‌ها مهم‌تر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با این اختلافات و بزرگنمایی بیش از اندازه مشکلات می‌خواهند مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد کرده و حضور حداکثری آنان را پای صندوق‌های رای تقلیل دهند اما زهی خیال باطل. آری، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر گوشه از این جهان خاکی هنوز ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی رانشناخته اند. مردم فهیم پهندشت  ایران اسلامی امروز مانند دوره قاجاریه و پهلوی نیستند که فریب‌بازی‌های دشمنان قسم خورده ایران را بخورند. ملت ایران امروز ملتی است که علیرغم مشکلات اقتصادی و فشارهای معیشتی همه‌جوره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده است. امروز دشمنان نمی‌توانند میان قوای سه‌گانه تفرقه ایجاد کنند وشکی نیست که این آرزو را به گور خواهند برد.
امروز پرچمدار مبارزه با فساد خود دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است. امروز کشور بیش از هر زمان دیگر احتیاج به وحدت دارد چراکه پیروزی نزدیک است و دشمنان از این می‌ترسند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند. دشمنانی که سال گذشته در جریان اغتشاشات دل‌خوش بودند که فردای اغتشاشات در تهران شراب می‌نوشند اما امروز از ترس نابودی رژیم منحوس صهیونیستی تمام قطعنامه‌های شورای امنیت را وتو می کنند واعتبارنداشته خودرا به مسلخ بردند. اینها ماهیت جعلی این نهاد بین‌المللی را به قیمت ازدست رفتن آبروی نداشته خود به رخ جهانیان کشیدند و ازرسوایی بیشتر نیز نهراسیدند. آری ، دشمنان ما که سال گذشته دلسرد شدند از هر حربه‌ای برای تخریب وجهه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان استفاده می‌کنند. از دادن جایزه نوبل صلح به یک زن معلوم‌الحال تا پخش گسترده آهنگ بی‌محتوای یک خواننده لس‌آنجلسی که بی‌هویتی در آن موج می‌زند. از پافشاری بر موضوع فساد مالی عده‌ای خاص که عقبه فکری مفسدان به‌خوبی نشان می‌دهد که این مفسدان به‌هیچ‌عنوان به دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ربطی ندارند تا  میان قوای سه‌گانه اختلاف ایجادکنند . همه دست وپازدن های هراسناک نشان از این دارد که دشمنان دست‌بردار نیستند و از شکست‌های همیشگی خود از مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی درس عبرت نگرفتند.
حسن ختام این نوشتار را به بیانات ارزشمند و مدبرانه و راه گشای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی اختصاص می‌دهم. معظم له در خطبه دوم نماز عید فطر امسال فرموده بودند که «قوای سه‌گانه باید همدلی کنند، همکاری کنند، هم‌افزایی کنند؛ قانون اساسی برای تشکیل این سه قوه ترتیب خوبی داده است. اگر چنانچه این سه قوه باهم به‌طور کامل همکاری کنند، کارها به‌هیچ‌وجه گره نمی‌خورد، مشکل پیدا نمی‌کند. [مسئولان کشور] مانع همدیگر نشوند؛ راه را برای همدیگر هموار کنند، باز کنند... حواشی ایجاد می‌شود؛ همیشه هم دشمن نیست که حاشیه ایجاد می‌کند؛ گاهی از روی غفلت و با عوامل گوناگون و انگیزه‌های گوناگون، یک حواشی‌ای در اطراف یک کاری، یک حرکتی، یک شخصی، یک مدیری ایجاد می‌شود؛ سرگرم این حواشی نباید شد. نه مردم به این حواشی اهمیت بدهند، نه مسئولان خودشان را مشغول کنند؛ [همه] متمرکز بشوند روی مسائل اساسی کشور.»  ان شاالله که چنین باد.
https://talashnewspaper.com/vdcicuaw2t1au.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما