کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام‌های ملتمسانه استکبار جهانی به محور مقاومت

7 آذر 1402 ساعت 21:03


فاضل حیدری مدیرمسول  
گفت‌وگوی جدید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با شبکه خبری الجزیره کشور قطر در خصوص تحولات منطقه و مسئله فلسطین بیانگر یک حقیقت واضح و آشکار در منطقه است و آن هم قدرت انکارناپذیرمقاومت و ترس آمریکایی‌ها و غربی‌ها از این قدرت برای نابودی غده سرطانی آن‌ها در منطقه است. آری، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بخشی از این گفت‌وگو به صراحت اعلام کردند که «امروز حزب‌الله یکی از قوی‌ترین نیروهای مقاومت در منطقه است به گونه‌ای که تنها در ۶ هفته گذشته بیش از ۲۸ بار آمریکا و برخی کشورهای غربی به حزب‌الله پیام دادند و گفتند: «لطفاً خویشتن داری کنید و مانع توسعه جنگ علیه رژیم اسرائیل شوید.» پس آینده غزه را مردم فلسطین رقم خواهند زد. آینده فلسطین را مردم فلسطین تعیین خواهند کرد.» حزب‌الله لبنان فقط یکی از بازوهای مقاومت در منطقه است و این را غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که اگر مقاومت بخواهد با تمام قدرت وارد میدان شود دیگر اثری از رژیم جعلی و بی‌هویت صهیونیستی در تاریخ نیست. رژیم ظالمی که لکه ننگ نسل‌کشی و کودک کشی و مریض کشی بر پیشانی‌اش هک شده است، مایه ننگ وسرافکندگی دنیای استکباراست. آری امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران محور مقاومت شکل گرفت و با حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از این محور امروز شاهد هستیم که جبهه مقاومت با قدرت و شکوه تمامی خواسته‌هایش را بر غربی‌ها دیکته می‌کند و پیام‌های ملتمسانه متعدد آمریکا و برخی کشورهای غربی به یکی از بازوهای مقاومت در منطقه مؤید و گواه ادعای نگارنده این نوشتار است.
همان‌طور که پیش‌تر نیز رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات با صدور بیانیه‌ گام دوم انقلاب به این نکته بسیار مهم اشاره فرموده بودند که «ایران مقتدر، امروز هم مانند آغاز انقلاب اسلامی با چالش‌های مستکبران روبه‌رو است، اما با تفاوتی کاملاً معنی‌دار. اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا رسوا کردن لانه‌ جاسوسی بود، امروز چالش بر سرِ حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه‌ی غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته‌ی حزب‌الله و مقاومت در سراسر این منطقه است. و اگر آن روز، مشکل غرب جلوگیری از خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود،‌ امروز مشکل او جلوگیری از انتقال سلاح‌های پیشرفته‌ ایرانی به نیروهای مقاومت است؛ و اگر آن روز گمان آمریکا آن بود که با چند ایرانی خودفروخته یا با چند هواپیما و بالگرد خواهد توانست بر نظام اسلامی و ملت ایران فائق آید، امروز برای مقابله‌ سیاسی و امنیتی با جمهوری اسلامی، خود را محتاج به یک ائتلاف بزرگ از ده‌ها دولت معاند یا مرعوب می‌بیند و البته بازهم در رویارویی، شکست می‌خورد. ایران به برکت انقلاب، اکنون در جایگاهی متعالی و شایسته‌ ملت ایران در چشم جهانیان و عبور کرده ازبسی گردنه‌های دشوار در مسائل اساسی خویش است.»
به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که بر اساس سخنان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیام‌های ملتمسانه استکبار جهانی به محور مقاومت یک نتیجه دارد و آن نتیجه همان مطلبی است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات در بیانیه‌ گام دوم انقلاب به‌درستی و باظرافت به آن اشاره فرموده بودند که امروز آمریکا برای مقابله‌ سیاسی و امنیتی با جمهوری اسلامی، خود را محتاج به یک ائتلاف بزرگ از ده‌ها دولت معاند یا مرعوب می‌بیند و البته بازهم در رویارویی، شکست می‌خورد.


کد مطلب: 491

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/491/پیام-های-ملتمسانه-استکبار-جهانی-محور-مقاومت

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com