کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ما ملت امام حسینیم

30 آبان 1402 ساعت 8:57


فاضل حیدری مدیرمسول
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای جانی فداک در جریان بازدید اخیر از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه انگشتری را در دست داشتند که نوشته روی نگین آن دلیل نگارش این نوشتار شد. بر روی انگشتر ایشان عبارت «شهید آل الله سلیمانی: ما ملت امام حسینیم» حک شده بود. این عبارت در دل خود هزاران مفاد ارزشمند را به دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی و یک پیام واضح را به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام مخابره می کند. آری، پیام به دشمنان اسلام و مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که ما ملتی هستیم که الگو و سیره ما امام حسین (ع) سالار شهیدان عالم است. امام حسینی که حاضر نشد زیر بار ننگ بیعت با یزید لعنت الله علیه برود و برای احیای دین مبین اسلام از تمامی وابستگی های دنیوی خود عبور کرد تا پیام راستمردی و آزادگی به جهانیان صادر کند و دین اسلام را زنده نگه دارد. پس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما پیروان رهبرمعظم نیز این پیام است  که اگر رهبر فرزانه ما، امام امت ما، مرجع تقلید ما، رهبر تمامی شیعیان جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای جانی فداک دستور جهاد به ما دهند همه ما دست از وابستگی های دنیوی کشیده و راهی میدان مبارزه با دشمن خواهیم شد . بد نیست به آنها این شعار را یادآوری کنیم که «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد». آری ما ایرانی ها عاشق امام حسینیم و جان خود را برای دفاع از مظلوم می دهیم. دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که امروز اگر ما در مقابل یک سری از شرایط منطقه صبر می کنیم این صبر پایانی دارد که برای ما شکوهمند و برای آنان ویران کننده است.
آمریکایی ها و صهیونیست ها بدانند که اگر حاج قاسم ما را به شهادت رساندند،  میلیون ها حاج قاسم دیگر در ایران وجود دارد؛ اگر ابومهدی المهندس را به شهادت رساندند میلیون ها ابو مهدی در منطقه وجود دارد که حاضر هستند جان خود را فدای مقاومت کنند. صهیونیست های بی هویت بدانند که در منطقه خاورمیانه جایی برای ماندن ندارند
. آری،  نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در تمامی کشورهای اسلامی در گرداگرد جهان. صهوینیست ها بدانند که امروز حتی دوستانشان هم نمی خواهند آنان به کشور آنها بازگردند و هیچ کس آنها را گردن نمی گیرد و بدانند نفرین ابدی الهی با آنان تا پای مرگشان است و اگر امروز با خیال آسوده نسل کشی می کنند منتظر جوابی باشند که هرگز تصورش را نمی کردند و خواب راحت نداشته باشند ؛ چون هزاران و میلیون ها حاج قاسم و ابو مهدی المهندس در منطقه وجود دارد که در مکتب حسینی بزرگ شدند و تعلیم یافتند و تا پیروزی حق علیه باطل از مجاهدت دست بر نمی دارند. آری پیام عبارت حک شده «شهید آل الله سلیمانی: ما ملت امام حسینیم» بر انگشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای جانی فداک به دشمنان ما همین است و پیام به دوستان و هم کیشان ما این است که تنها نیستید و تا پای جان از آنها دفاع خواهیم کرد و در پایان باید به دشمنان گفت که در «فطرت یاران علی (ع) دوست بدی نیست/ جز خون شجاعانه‌ حجر بن عدی نیست»


کد مطلب: 485

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/485/ملت-امام-حسینیم

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com