کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران اسلامی در اوج قدرت

22 آبان 1402 ساعت 23:11


فاضل حیدری مدیرمسول
 
روز گذشته سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره بزرگداشت شهید طهرانی مقدم در دانشگاه شهید رجایی اعلام کرد که «ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند؛ ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم. آری ، همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و زیر سایه رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات جوانان متخصص و دانشمندان داخلی توانستند به فناوری‌های نوین به ویژه ساخت موشک و هزاران فناوری نوین دیگر دست پیدا کنند. بله، امروز به جرئت می‌توانیم ادعا کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد علوم مختلف اعم از نانو فناوری ،
علوم پزشکی   ، علوم فضایی و علوم تسلیحاتی در منطقه و جهان سرآمد است. امروز حزب‌الله لبنان و یا شیعیان یمن به لطف و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که توانسته‌اند به فناوری ساخت موشک و پهپاد دست پیدا کنند و یا مقاومت اسلامی در فلسطین و یا حماس به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به فناوری تولید موشک دست پیدا کردند و در عملیات طوفان الاقصی به خوبی مشاهده کردیم که این موشک‌ها و راکت‌ها چگونه باعث عزتمندی آنان شد.
امروز تمامی کشورهای جهان دیگر قدرت موشکی و نظامی ایران را دست کم نمی‌گیرند و حتی مقامات آمریکایی هم وارد جنگ فیزیکی با ایران شدن را غیر ممکن می‌دانند و این بازدارندگی دفاعی کشور است که کشورهای تازه تأسیس منطقه را بر سر جای خود می‌نشاند. امروز مقاومت اسلامی و مردم منطقه چشم امیدشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مواضع عزتمندانه ایران اسلامی در نشست اضطراری کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه سبب شده تا تمامی افراد آزاداندیش جهان متوجه شوند که این تنها جمهوری اسلامی ایران است که در صف اول مبارزه با نظام سلطه قرار گرفته و تبدیل به الگویی برای سایر مظلومان جهان شده است. آری این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به تنهایی توانسته بر قله‌های موفقیت تمامی عرصه‌های علمی و فناوری بایستد و الگوی مناسبی برای سایر کشورهای اسلامی باشد. نباید فراموش کنیم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که تک‌تک قله‌های افتخار جهان را فتح کردیم . پس اگر اندکی تأمل کنیم می‌توانیم علت مخاصمه‌های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را درک کنیم.
آری اگر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات مسئولان و دلسوزان نظام را به جهاد تبیین سفارش می‌کنند به همین دلیل است. امروز دشمن با سیاه نمایی تمامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال می‌برد اما نباید فراموش کنیم که این دشمنان نظام مقدس هستند که به بن‌بست رسیده‌اند و به برکت دستاوردهای موشکی کشور حتی جرئت حمله نظامی به خاک ایران را ندارند. آری اگر تلاش مجاهدانه جوانان مؤمن و انقلابی و متعهد و دانشمند ما نبود امروز ما هم مانند غزه مورد شدیدترین حملات دشمنان قرار می‌گرفتیم اما به برکت خون شهدای دفاع مقدس و امنیت و رهبری مدبرانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات و همین‌طور دستیابی به جدیدترین فناوری‌های نظامی و دفاعی توانسته‌ایم نه‌تنها از خاک خود دفاع کنیم بلکه امید همه کشورهای مظلوم جهان باشیم.


کد مطلب: 464

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/464/ایران-اسلامی-اوج-قدرت

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com