کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقاومت در جان و خون مردم فلسطین جریان دارد

7 آبان 1402 ساعت 16:32


فاضل حیدری مدیرمسول
روز گذشته آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفتگویی با شبکه تلویزیونی الجزیره درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به پیام‌های آمریکایی‌ها درباره جنگ غزه اعلام کردند که «پاسخ پیام‌های آمریکایی‌ها توسط گروه‌های مقاومت و به صورت علنی داده شده، اما عجیب آن است که آمریکایی‌ها به دیگران بگویند اقدامی نکنید و خودشان تمام تسلیحات و تجهیزات و امکانات مورد نیاز صهیونیست‌ها برای جنایتگری در غزه را آن‌هم در مقابل چشم مردم دنیا فراهم کنند. جمهوری اسلامی در عین حال که برای گروه‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیرد از آنها حمایت خواهد کرد و این حمایت کاملاً عاقلانه، عادلانه و بر اساس اصول انسانی و اسلامی است. آری، دنیا بداند رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند جریان مقاومت را از بین ببرند، چون مقاومت نه مربوط به یک شخص یا گروه خاص بلکه در جان و خون مردم فلسطین است.» همان گونه که رئیس‌جمهوری بیان کردند که مقاومت در جان و خون مردم فلسطین جریان دارد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند به ما بگویند چه کاری انجام دهیم و چه کاری انجام ندهیم.
عان؛ ای وجدان های بیداربدانید:  امروز رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه با بمباران بیست و چهار ساعته هزاران کودک مظلوم و بی‌گناه غزه را به شهادت رسانده است وهمه سکوت کرده اید!  آیا آمریکایی‌ها می‌توانند به ما بگویند چه کاری انجام دهیم؟ نه، آمریکا شریک جرم رژیم جعلی کودک کش است. اما توجه داشته باشیم سخنان قاطع آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی زنگ هشداری برای دشمنان اسلام و مسلمانان است چه این دشمن در منطقه باشد و چه این دشمن هزاران کیلومتر دورتر.ازمنطقه.
سران رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها به خوبی امروز متوجه شدند که چشمان جهانیان به جنایات این کفتار صفتان باز شده و همه دنیا از آمریکا می خواهند سگ هار خود را خاورمیانه مهار کند تا قبل از اینکه کشته شود و داغش بر روی دلش بماند. آری رژیم صهیونیستی امروز دیگر نمی تواند ژست روشنفکری و دموکراسی و حقوق بشر به خود بگیرد و مظلوم نمایی کند چرا که حوادث پس از عملیات طوفان الاقصی، وضوح تصویر کودک کش، مریض کش و شیطان صفت از رژیم صهیونیستی را برای همه جهانیان آشکار کرد. حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز درمانی از جمله بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیماران، کودکان و زنان بی‌گناه و مظلوم چهره واقعی رژیم صهیونیستی را بار دیگر، علیرغم سانسور رسانه‌ای نظام سلطه، به صورت واضح به همه عالم نشان داد. اری جهانیان به خوبی در این نسل کشی بی سابقه مشاهده کردند که میزان بمب‌هایی که بر سر مردم نوار کوچک غزه ریخته شده از بمب‌های ریخته شده بر روی شهر برلین توسط متفقین، بیشتر است و این بیانگر همین بی‌سابقه بودن این جنایات و حجم قساوت و سبوعیت صهیونیست‌ها است.
به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که مقاومت در جان و خون مردم فلسطین جریان دارد و اگر هزاران سر بریده شود و هزاران کودک بی سرپناه شوند و هزاران نفر دیگر نیز شهید شوند جریان مقاومت از بین نخواهدرفت  و رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند جریان مقاومت را در منطقه از بین ببرند و پرچم کفر و داعش را در منطقه به اهتزاز در آورند و این همان آرزوی است که صهیونیست ها قطعاً تا چند وقت دیگر با خود به گور خواهند برد.
 


کد مطلب: 455

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/455/مقاومت-جان-خون-مردم-فلسطین-جریان

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com