کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خودکشی سیاسی غده سرطانی منطقه

2 آبان 1402 ساعت 10:59


فاضل حیدری مدیرمسول
روز گذشته امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با سپهبد علی محمود عباس، وزیر دفاع سوریه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به‌خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه؛ حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را خودکشی سیاسی خواند و تصریح کرد که «این رژیم منحوس تلاش دارد تا انتقام شکست غیرقابل‌ترمیم و بی‌سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را با کشتار کودکان و مردم بی‌گناه جبران کند! آری، این حوادث تلخ و اقدامات ددمنشانه اوج جنون و سفاکی حاکمان تل‌آویو را نشان می‌دهد، گرچه به لطف خداوند در چشم‌انداز آینده پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است ،اما ترمیم‌ناپذیری شکست در عملیات طوفان الاقصی برای صهیونیست‌ها همان خودکشی سیاسی است که امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی از آن سخن گفتند و به‌درستی از این تعبیر استفاده کردند. رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی که با حمله مردم بی‌پناه غزه دست به نسل‌کشی زده است قطعاً به‌خوبی متوجه شده که دیگر نمی‌تواند آبروی رفته خود را بازگرداند و به همین دلیل به جنایت‌ بی رحمانه خودادامه می‌دهد. نکته بسیار مهمی که جا دارد در این بخش از نوشتار تقدیم حضور خوانندگان محترم گردد این است که شاید برخی متوجه ابعاد حیرت‌انگیز عملیات طوفان الاقصی نشدند و بهتر است در ابتدا کمی از این ابعاد سخن بگوییم.
اینکه فلسطینی‌ها بتوانند یک هجوم چندبعدی داشته باشند و بتوانند ۱۱ پایگاه نظامی را به سقوط برسانند، ۲۰ شهرک را اشغال کنند و ۴۰ گارد مرزی را به هلاکت برسانند و این‌گونه دیوار ضخیم حائل را که بیش از یک میلیارد دلار هزینه ساختنش بود از بین ببرند و در فاصله ۴۵ کیلومتری غزه نفوذ کنند و از یک برتری اطلاعاتی فوق‌العاده برخوردار باشند کارساده ای نیست. وقتی حماس توانست راز غافلگیری را در این حمله به مدت بیش از یک سال نگه‌دارد و غافلگیری را به این شکل رقم بزند، یک کار بزرگ است و به این آسانی قابل‌ترمیم نیست؛ لذا شوکی که به صهیونیست‌ها واردشده تا مدت زیادی آن‌ها را دچار سرگردانی می‌کند. قطعاً تمامی خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند که رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی پیشرفته‌ترین سامانه‌های جاسوسی و سامانه‌های هشدار دهنده الکترونیکی را در اختیار داشته است. مردم مظلوم فلسطین باهوش و درایتی که داشتند توانستند دیوار کاه‌گلی آنان را فروبریزند و به جهانیان ثابت کنند که سامانه‌های صهیونیست‌ها همانند خودشان بی‌ارزش‌اند.
رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در طول ۷۰ سال گذشته نشان داده از هیچ تلاشی برای نابودی فلسطینی‌ها فروگذاری نمی‌کند و به‌هیچ‌وجه حق تعیین سرنوشت و حق هویت فلسطینی‌‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد. درواقع بنای رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی این بود و هست که با توجه به اهرم‌های بین‌المللی که در اختیار دارد، فلسطینی‌ها را در یک وسعت سرزمینی حداقلی نگه دارد و حتی یک سری اماکن در کشورهای اسلامی مشخص کند تا فلسطینی‌ها به‌منزله آوارگان در آنجا استقرار پیدا کنند و لذا عملیات حماس و جهاد اسلامی یک عملیات پیش‌دستانه در راستای خلع سلاح طرح‌های و سناریوهای رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی بود و علت این حجم از خشونت و نقض حقوق بشر صهیونیست‌ها به خاطر گستردگی ابعاد این شکست است و این دقیقاً همان خودکشی سیاسی است که امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از آن سخن گفته است و امیدواریم به یاری حق‌تعالی و عملیات پی‌درپی عزیزان مقاومت زوال و نابودی این غده سرطانی منطقه به‌زودی زود تحقق یابد.
 


کد مطلب: 451

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/451/خودکشی-سیاسی-غده-سرطانی-منطقه

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com