کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

غزه هیچگاه به اشغال رژیم صهیونیستی در نخواهد آمد

30 مهر 1402 ساعت 8:39


فاضل حیدری مدیرمسول

حرکت مشمئز کننده بازگشایی موقت گذرگاه رفح آن هم برای سفید کردن چهره زشت و تروریستی رژیم صهیونیستی نه تنها دردی از مردم بی پناه غزه دوا می کند بلکه نقشه‌ای برای کشاندن اهالی غزه به سمت جنوب و سپس آواره کردن آن‌ها به سمت مصر است تا بعد از آن با ورود نیروی زمینی ارتش تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی به غزه، سعی در ایجاد یک منطقه حائل در شمال غزه و نواره هم‌جوار با مناطق شهرک‌نشین کند و در آنجا مستقر شود؛ به نحوی که در عمل همان بلایی که سر کشور کره بعد از جنگ جهانی دوم آوردند که آن را به دو کشور کره جنوبی و کره شمالی تقسیم کردند بر سر باریکه غزه بیاورند و آن را به دو قسمت غزه جنوبی و غزه شمالی تقسیم کنند و در آخر غزه شمالی را با پشتوانه سیاسی ایالات متحده آمریکا و شرکای غربی اش، ضمیمه خاک خود کنند؟! شاید ادعای نگارنده این نوشتار کمی غیر عادی به نظر برسد؛ اما خوانندگان محترم شک نکنند که این رژیم کودک کش قطعاً به دنبال تصرف خاک غزه است و برای همین سعی دارد تا مردم غزه را به سمت صحرای سینا و کشور مصر سوق دهد و همان گونه که هفتاد و اندی سال قبل خاک فلسطین را اشغال کرد مجدداً این حرکت را بر روی باریکه غزه پیاده سازی کند.
از طرف دیگر باید این نکته بسیار مهم را خدمت خوانندگان محترم بازگو کرد که رژیم کودک کش صهیونیستی در این جنگ سرنوشت‌ساز خود را محکوم به تغییر معادلات ژئواستراتژیک می‌بیند تا برای همیشه از کابوس نیروهای مقاومت به ویژه حماس و حزب‌الله خلاص شود و گرنه به خوبی می‌داند که روزگار بسیار سخت و نابود کننده‌ای را پیش رو خواهد داشت لذا این جنگ خطرناک که تقریباً تمام افکار عمومی را در سطح جهانی تحریک و به اشکال مختلف به خیابان‌ها کشیده، فعلاً به گونه‌ای پیش می‌رود که هیچ کشوری به طور رسمی وارد جنگ نمی‌شود. البته این را هم باید گفت که این معرکه با معرکه‌های قبلی متفاوت بوده و یک طرف از دو طرف به احتمال زیاد تسلیم خواهد شد. رژیم کودک کش صهیونیستی با در نظر داشتن این مفروض که حماس برای جنگ طولانی‌مدت سلاح در اختیار ندارد، در صدد برآمده تا کار حماس را یکسره کند. شاید این جنگ معادله ژئوپلیتیکی جنگ روسیه و اوکراین را نیز برهم بزند و اتفاقات دیگری در این منطقه ملتهب و گرفتار در جنگی بی سرانجام رقم بزند.
به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که صهیونیست‌ها اذعان دارند که حماس نماینده مردم فلسطین نیست و از مردم غزه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند. این ادعا زمانی می‌تواند به حقیقت نزدیک باشد که جمعیت ۲ میلیون ۴۰۰ هزار نفری غزه ، هیچ همکاری با حماس نداشته باشند. در حالی که طی دو هفته اخیر و شدت یافتن حملات بی‌رحمانه نیروی هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به غزه و تهدید به اشغال زمینی شمال نوار غزه از سوی ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی، مردم این منطقه همچنان خود را حامی حماس و گروه‌های مقاومت می‌دانند و این یعنی ان شالله به یاری حق تعالی شاهد تحولات عظیم در منطقه و نابودی این غده سرطانی باشیم.


کد مطلب: 449

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/449/غزه-هیچگاه-اشغال-رژیم-صهیونیستی-نخواهد-آمد

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com