کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شتر در خواب بیند پنبه‌دانه

22 شهريور 1402 ساعت 9:39


فاضل حیدری مدیرمسول
چندروزی ازاربعین دومین کنگره عظیم مسلمانان سپری شده است و سکوت مرگباری همچنان بررسانه های وابسته حکمفرماست، آری، 22میلیون مسلمان ازسراسرجهان راه پیمایی تاریخی اربعین را رقم زدند وصدای گامهای استوارآنان کاخهای شیشه ای دشمن را به لرزه درآورد. آری، حیرت وسردرگمی دشمنان بعد از برگزاری شکوهمند راهپیمایی عظیم اربعین صدچندان شد وکوه یخی برسرتهی مغزشان آوارشد که چون مارزخمی به هم می پیجند!
اما دشمنان زخم خورده بیکارننشسته وهمانند سال گذشته  تلاش دارند تا به هر ریسمانی وصل شوند تا ناآرامی در کشور ایجاد کنند.  زهی خیال باطل که هنوزهم دشمنان غافل ازشکست های قبلی  هنوز ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی را نشناخته‌اند!  چرا که ملت فهیم ایران در 45 سال گذشته وسط آتش و معرکه و بحران‌ها زندگی کرده‌اند و با تمامی این شرایط هرگز حاضر نیستند دست از انقلاب شکوهمند اسلامی برداشته و ان شاالله امسال نیز با وحدت و همدلی اجازه تحقق نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهند. البته نباید فراموش کرد که استکبار جهانی به رهبری ایالات‌متحده آمریکا نمی‌خواهد که این بحران‌ها پایان بپذیرد تا موقعیت سلطه‌گری او از دست نرود و تلاش می‌کند موقعیت تسلط، سلطه‌گری و چپاول خودش را از دست ندهد ولی همیشه شکست خورده و 45 سال است که در زنجیره شکست قرار دارد . دشمن تهی مغزنفهمیده است که ملت ایران در زنجیره پیروزی قرار دارد و ان‌شاءالله این پیروزی‌ها تا رسیدن به هدف نهایی ادامه خواهد داشت. ملت می داند مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات در دیدار مردم استان‌های سیستان‌ و بلوچستان و خراسان جنوبی اشاره کردند که امروز شاهد تحرکات بسیار زیادی از سوی دولت آمریکا برای ایجاد ناآرامی در ایران عزیز اسلامی هستیم. رهبری در این دیدار فرمودند که «معلومات اطلاعاتی ما به ما می‌گوید که دولت آمریکا در این کشور، مجموعه‌ای با اسم گروه بحران درست کرده است؛ با مأموریت بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران؛ تا بگردند نقاطی را که در کشور به نظر آن‌ها موجب می‌شود بحران درست بشود، تحریک کنند‌. آن‌ها با فکر و مطالعه به این نتیجه رسیدند که در ایران چند نقطه بحران‌ساز وجود دارد: اختلافات قومی، تفاوت‌های مذهبی و مسئله جنسیت و زن که باید این‌ها را برای بحران‌سازی تحریک کرد. این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه‌دانه!»
بد نیست این نکته بسیار مهم را خدمت خوانندگان محترم این نوشتار بازگو کرد که مهم‌ترین عاملی که موجب شده دشمن در این 45 سال گذشته شکست بخورد، روشنگری‌ها و تبیین‌ها بوده و با استفاده از این ابزار مردم ایران توانسته‌اند لایه به لایه دشمن را عقب برانند. به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که امروز مخالفان جمهوری اسلامی ایران چون توان مواجهه مستقیم با ما را ندارند با خود آمریکا و رژیم صهیونیستی جلسه می‌گذارند و از آن‌ها می‌خواهند با جمهوری اسلامی مقابله کنند، درصورتی‌که درگذشته آمریکا این‌ها را به میدان می‌فرستاد و پشت این‌ها پنهان می‌شد. زمانی به خاطر وجود لایه‌های متعدد دشمنی، جبهه اصلی دشمن مشخص نبود ولی امروزه چون این لایه‌ها را کنار زده‌ایم از پیچیدگی‌های مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی کاسته شده و مستقیم می‌دانیم دشمن و دوست چه کسانی هستند و به همین خاطر است اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی هر اشتباهی مرتکب شوند با واکنش سریع و به‌موقع ما روبه‌رو خواهند شد و ان شالله امسال نیز با کمک و همراهی مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی که به‌هیچ‌وجه حاضر نیستند از آرمان‌های انقلاب دست بردارند خواهیم توانست یک‌بار دیگر توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم وهم صدا بارهبرمان بگوییم شتر در خواب بیند پنبه‌دانه!»ان شالله.
 


کد مطلب: 436

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/436/شتر-خواب-بیند-پنبه-دانه

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com