تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۲۹
۰
 فاضل حیدری مدیرمسول
روابط عمومی ها پل ارتباطی مدیران ومردمند که حرکت لاک پشتی آنان در ارتباط با مردم زیان معنوی وغیرقابل جبرانی برپیکر دولت واردمی کند.
 
صبح روز هشتم شهریور مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت که در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت انجام شد، با تقدیر و تمجید از عملکرد دولت در برخی بخش‌ها نکته بسیار مهمی را بیان فرمودند. نکته‌ای که معظم له به آن تأکید داشتند کارآمد سازی فعالیت‌های رسانه‌ای دولت بود. حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات در این باره فرمودند که «برای هر اقدامی یک پیوست تبلیغی لازم است؛ هر اقدام مهمی که می‌خواهید انجام بدهید، یک پیوستِ تبلیغیِ روشن [داشته باشد]. فرض کنید حالا در مورد آن ارز ترجیحی که برطرف کردید ــ که کار لازمی هم بود ــ این باید به طور روشن برای مردم تبیین می‌شد که علت اینکه ما این کار را می‌کنیم این است، این است، این است، فوایدش این است، [موجب] جلوگیری از این ضررها است. هر اقدامی که انجام می‌گیرد، به طور مشخص یک پیوست تبلیغی داشته باشد.» بیانات ارزشمند در خصوص کارآمد سازی فعالیت‌های رسانه‌ای دولت گواه بر این است که رسانه‌ها در این خصوص کم‌کاری داشتند و این قصور به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
درست است که یکی از وظایف رسانه‌ها بازگو کردن مشکلات مردم و رساندن صدای آن‌ها به مسئولان است اما نباید فراموش کرد در شرایطی که دشمنان می‌خواهند از هر فشاری برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند جهاد تبیین امری غیرقابل انکار است به ویژه اینکه دستاوردهای عظیم دولت فقط نباید در رسانه‌های دولتی تبیین شود بلکه همه ما رسانه‌های خصوصی هم وظیفه داریم تا به این مهم بپردازیم. همه ما رسانه‌ها موظف هستیم به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات در جهاد تبیین عمل کرده و امید و ایمان را هرچه بیشتر در جامعه تقویت کرده و گسترش دهیم و این مهم جز با بیان دستاوردهای عظیم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم محقق نخواهد شد.
آری، دولت ارزشی باید آستین همت را یالا بزند و نیروهای توانمندی را درمرکزاطلاع رساتی وزارت خانه ها به کارگیری نماید تا گامی درجهت  کارآمد سازی فعالیت‌ها رسانه‌ای دولت سیزدهم برداشته و این ضعف را جبران نماید.
رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، انجام کارهای بزرگ وزیربنایی، مواجهه مستقیم با مشکلات مردم، روحیه جهادی و انقلابی از نقاط برجسته دولت سیزدهم هستند. رفع قطعی مکرر برق در تابستان و جلوگیری از افت فشار گاز در زمستان، افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی، عضویت در دو سازمان جهانی شانگهای و بریکس از جمله دستاوردهای مهم و اساسی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است که آن طور که باید رسانه‌های غیردولتی به آن نپرداختند. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات دولت کنونی فردا را قربانی امروز نکرده است و باید خدمات دولتمردان سیزدهم برای مردم تبیین و تشریح شود. به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که دولت مردمی و انقلابی برای مقابله با میراث شوم دولت‌های گذشته کارهای بسیاری انجام داده است برای مثال افزایش صادرات، رفع ممنوعیت واردات خودرو، افزایش صادرات ۲۰ درصدی آبزیان، پرتاب ماهواره نور ۲، رفع قطعی برق، بهره‌برداری از خط ریلی جنوب شرق، اجرای بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه و اعمال تخفیف تا ۹ دهک، کاهش نرخ بیکاری در تابستان سال ۱۴۰۱، اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان، آزادسازی چند نوبت از پول بلوکه شده کشور، تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه همه و همه به خوبی نشان می‌دهد که کشور در مسیر درست توسعه قرار گرفته است.
 
https://talashnewspaper.com/vdcic3a52t1ar.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما