کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخت تنومند نظام با این بادها به لرزه نخواهد آمد

25 مرداد 1402 ساعت 9:57


فاضل حیدری مدیرمسول
شامگاه بیست و دوم مرداد ماه، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) بار دیگر شاهد حمله کور تروریستی یکی از عوامل مسخ شده تکفیری بود که ناجوانمردانه زائران خداجوی سومین حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را آماج گلوله های جهل و عصبیت قرار داده و خون پاک جمعی از فرزندان ناب میهن عزیزمان را بر زمین جاری ساختند. آری، تعرض بزدلانه به سومین حرم اهل‌بیت عصمت در ایران اسلامی و زائران آن در حالی که در شهادت مظلومانه سرور جوانان بهشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش همچنان لباس ماتم بر تن دارند، گواه صادقی بر حقانیت راه و مرام ملت بزرگ ایران و شکست خفت بار دشمنان زبون و خون خوار این مرز و بوم کهن است. کوردلان تکفیری و بازیچه‌های فریب خورده و مزدور استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل که اکنون در حضیض ذلت و خشم مقدس میلیون‌ها انسان حق‌طلب و پاکباخته در سراسر جهان گرفتار آمده‌اند، آرزوی خام و شیطانی خود را در کوتاه آمدن مردم رشید، زنان و مردان و جوانان خداجوی ایران اسلامی از آرمان های الهی و ارزش های انسانی و استقلال گران‌سنگ خود به گور خواهند برد.
در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز دیده‌ایم هر زمان که یک نفر شهید می شود صدها نفر به خون خواهی آن شهید بر می خیزند و بیداری این امت و ملت را در طول روزهای آینده مشاهده خواهید کرد و ناامیدی کفر را به زودی خواهیم دید. اسرائیلی ها ی نادان بدانند همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموند آنها کمتر از ۲۵ سال دیگر منطقه را ترک خواهند کرد؛ هر چند امروز خودشان زودتر به فکر فرار هستند و دشمنان بدانند هر کاری هم که انجام دهند برای اینکه این ملت و امت اسلامی را دلسرد کنند، آب درهاون کوبیدن است ودر مقابل عزت، عظمت و اقتدار این امت را مشاهده خواهند کرد و مشت کوبنده امت اسلامی بر سر استکبار و صهیونیست ها فرود خواهد آمد. آری، این شهادت‌ها از یک‌سو نمایانگر عجز دشمن در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بود و از سوی دیگر نمایانگر رخنه و نفوذ در بخش‌هایی از جامعه اسلامی است که موجب طمع دشمن می‌شود. بی‌شک دستان انتقام‌جو و بازوان ستبر فرزندان شجاع ایران زمین، دست نفوذ اجانب را قطع و انتقام خون به ناحق ریخته مردم بی‌گناه را از سردمداران، آمرین، بانیان این جنایات خواهد گرفت.
به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که برگزاری پرشکوه مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در جای جای کشور و به ظهور رساندن ارادت به خاندان نبوت و بیعت مجدد با سیره و روش و راه حق و حقیقت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام و ناتوانی استکبار جهانی در تضعیف روحیه دینداری مردم متعهد و ولایت‌مدار ایران اسلامی، تاب و تحمل دشمنان دین خدا و ناپاکان شیطان صفت را ربود و همسو با ایادی آنان در جسارت به قرآن کریم در برخی کشورهای فاسد و هم‌راستا با جریان فتنه سال ۱۴۰۱ در دین‌زدایی و حیازدایی، دست به این جنایت ددمنشانه زدند که باید بدانند که درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی با این بادها به لرزه نخواهد آمد.
 


کد مطلب: 419

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/419/درخت-تنومند-نظام-این-بادها-لرزه-نخواهد-آمد

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com