کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خنثی سازی عملیات تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

3 مرداد 1402 ساعت 9:03


فاضل حیدری مدیرمسول
وزارت اطلاعات روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند اعضای شبکه‌ گسترده‌ تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.اعضای این شبکه که به‌ واسطه‌ کانون‌های تروریستی مستقر در کشورهای دانمارک و هلند به سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس متصل هستند و توسط آن رژیم حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شدند، در آستانه ماه محرم قصد انجام چندین عملیات تروریستی در استان‌های یاد شده را داشتند که با هشیاری وهمت تلاش جدی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماندند. طبق اعلامیه وزارت محترم اطلاعات از هیات ها ، تکایا و سایر مجالس عزاداری و از تمامی عزاداران حسینی استدعا می شود که در این ایام ضمن دعا برای شکست توطئه‌های دشمنان و موفقیت مرزداران و حافظان امنیت کشور، همچون گذشته با هوشیاری کامل، ضمن همکاری با خادمان جان برکف خود و حافظان امنیت کشور، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات یا نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیچی حاضر در محل گزارش کنند.
انتشاراین اطلاعیه جهت آگاهی مردم علاوه بر اطلاع رسانی خوب و به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) نشان از این دارد که دشمنان چقدر از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) ترس دارند و با برنامه ریزی پیچیده می خواستند مانع از برگزاری مراسمات مذهبی شوند و این یعنی دشمنان نمی خواهند محرم و صفر امسال مراسم با شکوه برگزار شود اما زهی خیال باطل. آری، همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند ایام محرم و صفر و به ویژه دهه اول محرم که اوج زمان برگزاری مراسم هیات ها  و عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) است، فضایی متفاوت بر جامعه حاکم می‌شود و در واقع امروز محرم و عاشورا یکی از پدیده‌های خاص در جامعه اسلامی است. یکی از نکات قابل توجه پیرامون عزاداری برای اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام گسترش مداوم این پدیده در جامعه اسلامی است، به‌طوری‌که شور و استقبالی که در این سال‌ها از ایام محرم و عاشورا می‌شود را اگر مثلا با 30 سال قبل مقایسه کنیم می‌بینیم که تا چه حد این پدیده در کشور گسترش بیشتری پیدا کرده است. آری، هرچه دشمن آهنگ مبارزه با اسلام راتندترمی کند ، هر سال که می‌گذرد عاشقان و دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام انگیزه‌های بیشتری برای خدمت به پیشگاه مقدس امام حسین پیدا می‌کنند و هر کسی به هر طریقی تلاش می‌کند ارادت خودش به شهدای دشت نینوا را ابراز کند. بله اسلام هراسی دشمنان  موجب شد تا هر ساله شاهد گسترش بیشتر و پوشورتر شدن مراسم‌های عزاداری امام حسین علیه‌السلام در سراسر کشور باشیم.
یکی از مصادیق عشق روز افزون مردم به امام حسین و گسترش عزاداری برای آن حضرت به گردهمایی میلیونی مسلمانان در ایام اربعین و حضور در مراسم پیاده‌روی به سمت بارگاه ملکوتی سیدالشهدا مربوط می‌شود. حضور مسلمانان از کشورهای مختلف در گردهمایی عظیم اربعین به قدری مهم است که از هفته‌ها قبل از شروع ماه محرم مورد توجه دوستداران حضرت حسین علیه‌السلام قرار می‌گیرد و تا مدت‌ها فضای جامعه را حسینی می‌کند و همین امر دقیقا در نقطه مقابل تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دین زدایی از مردم ایران است و به همین روی بود که گروه های تروریستی زیادی بخواهند به تصور باطل خود با انجام خرابکاری در مجالس عزاداری مردم را از حضور در این مراسمات بازدارند که خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدام به موقع توطئه های این دشمنان را نقش بر آب کردند مردم ایران به فرزندان هشیارخود دراین وزارت می بالند ودعای خیرشان را بدرقه راه آنان خواهندکرد. 
 


کد مطلب: 404

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/404/خنثی-سازی-عملیات-تروریستی-توسط-سربازان-گمنام-امام-زمان-عج

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com