کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقام معظم رهبری قائم خیمه انقلاب هستند

21 تير 1402 ساعت 9:31


فاضل حیدری مدیرمسول
روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کردند که «امروز بیشترین حمله متوجه رهبر انقلاب است چون ایشان قائم خیمه است. ایشان چه جانشین خوبی برای امام خمینی است که همه اهداف امام را دنبال کرده و یک به یک به ثمر می‌رساند. چرا امروز دشمنان جرئت نمی‌کنند به ما حمله کنند چون می‌ترسند. امروز هیچ نقطه ای از رژیم غاصب صهیونیستی از موشک‌های ما در امان نیست ؛ این موشک‌ها دقیق و بدون خطا به هدف می‌خورد. این‌ها بچه‌های شما هستند که گمنام کار می‌کنند و رهبری مستقیماً این‌ها را هدایت می‌کنند. هرازگاهی تبلیغ می‌کنند رهبری مریض است اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.» آری، سخنان رئیس دفتر مقام معظم رهبری در باب حملات دشمنان به مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات عمق ترس دشمنان از وجود بابرکت معظم له را نشان می‌دهد. ترسی که دشمنان از مقام معظم رهبری دارند ترسی ناشی از شناخت خصوصیات بارز ایشان در هدایت و راهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ترس دشمنان از ما تنها به خاطر وجود مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات و ساده زیستی و روحیه شهادت‌طلبی معظم له و نیروهای بسیجی و انقلابی بوده که در دفاع مقدس فرهنگ شهادت را به‌روز کردند و در وجود جامعه ما آن را نهادینه کردند. همه دوستداران انقلاب میدانند، دشمن از وجود نهادهای انقلابی و مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات و فرهنگ شهادت‌طلبی در وجود معظم له و نهادهای انقلابی می‌ترسد نه از تجهیزات نظامی کشور، ما باید این فرهنگ را با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حفظ و نگهداری کنیم. از طرف دیگر وجود پربرکت مقام معظم رهبری و انقلاب شکوهمند اسلامی سبب بروز گسترش اسلام در دنیا و به خطر افتادن منافع استعمارگران شده است . آری،  به همین خاطر است که دشمنان امروز بیشترین حمله را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات می‌کنند. معظم له در بیانات هوشمندانه خود سال‌ها پیش فرموده بودند که «همه آن‌ها (دشمنان) از اسلام ناراحت‌اند و رنج می‌برند و همه آن دولت‌ها و قدرت‌هایی که عظمت اسلام را به زیان خودشان می‌بینند، امروز در مقابل اسلام، صف آرایی کردند.»
همان گونه که خوانندگان محترم این نوشتار مستحضر هستند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مردم، دستاوردهای فراوانی به همراه داشته که از جمله آن‌ها نفی سلطه سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی بیگانگان بود است؛ بنابراین مهم ترین دستاورد داخلی انقلاب اسلامی، «قطع دست بیگانگان و چپاولگران و سلطه گران نامشروع از ایران و ملت و منابع وثروتهای آن» بوده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای اعاده حیثیت و نیز منافع از دست رفته خود، از بین بردن نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار داد و حمله به مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای دامت برکات نیز با این هدف دنبال میشود. به هر ترتیب در پایان این نوشتار باید عنوان کرد که همان گونه که جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری فرمودند امام خامنه‌ای جانی فداک قائم خیمه انقلاب هستند و دشمنان بدانند که هر گونه خیالی شومی که به سر داشته باشند چنان درسی به آن‌ها خواهیم داد که عبرت تاریخ شوند.
 


کد مطلب: 386

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/386/مقام-معظم-رهبری-قائم-خیمه-انقلاب-هستند

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com