کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رویکرد دوگانه غرب در برخورد با گروهک تروریستی منافقین

12 تير 1402 ساعت 9:56


فاضل حیدری مدیرمسول
منافقین ملعون به تازگی نشست سالانه خود را در پاریس پایتخت فرانسه در حالی برگزار کردند که این شهر در وضعیتی ملتهب به سر می‌برد و شاهد تنش و ناآرامی‌های بی‌سابقه‌ای است !  جالب تر اینکه در نشست‌ ضد ایرانی گروهک تروریستی منافقین مقام‎های غربی دست چندم حضور یافتند و علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخرانی کردند. موضوعی که در دهه‌های اخیر همواره مطرح بوده و مقام‎های غربی توضیحی برای آن ارائه نکرده اند.  وجود دوگانگی در رویکرد آن‌ها به گروهک تروریستی منافقین و ادعای دفاع از حقوق مردم ایران مسخره و غیرقابل قبول است. کشور‌های غربی در رویکردی دوگانه از سویی ادعای دفاع از مردم ایران را مطرح می‌کنند و از سوی دیگر در طول دهه‌های اخیر همواره به قاتلان هزاران ایرانی پناه‌داده‌اند، از آن‌ها حمایت مالی می‌کنند، در نشست‌های آن‌ها سخنرانی می‌کنند و ترتیبات نشست اعضای این گروه را با نهاد‌های مختلف غربی فراهم می‌کنند به گونه‌ای که سرکرده این گروهک تروریستی در نهاد‌هایی مانند پارلمان اروپا به راحتی رفت و آمد و با اعضای آن نشست برگزار می‌کند.
البته برگزاری این نشست بعد از تحقیر این گروهک توسط کشور آلبانی نیز نشان دهنده ماهیت صرف رسانه ای برای امید بخشی به اعضای ملعون این گروه تروریستی است وگرنه خود آمریکا و اروپا نیز دیگر مانند سابق از این گروه تروریستی حمایت نمی کنند و باید عنوان کرد که تاریخ مصرف این گروه تروریستی به سر آمده است. شاهد صحت ادعای نگارنده این نوشتار نیز اقدامات اخیر دولت و پلیس آلبانی است. اواخر خرداد بود که رسانه‌های آلبانی از حضور گسترده پلیس این کشور در مقر گروهک تروریستی منافقین موسوم به «اشرف ۳» خبر دادند. پلیس آلبانی پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حملات تروریستی و سایبری به بازرسی و تفتیش اماکن و دفاتر مورد استفاده در «اشرف ۳» اقدام کرد. در پی این بازدید وزارت کشور آلبانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس ضد تروریسم این کشور عملیات سراسری را علیه منافقین که در خاک این کشور مستقر هستند به اجرا گذاشته است. وزارت کشور آلبانی اعلام کرد که عملیات مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم صورت پذیرفته است چراکه مطابق توافق میان آلبانی و منافقین در سال ۲۰۱۴، اعضای این گروهک صرفا به دلایل انسان دوستانه در این کشور پناهنده شده بودند، اما با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند. موضوع به همین جا ختم نشد و به نظر می‌رسد که ماهیت اقدامات خرابکارانه گروهک تروریستی منافقین گسترده‌تر بوده و پلیس آلبانی را بر آن داشت تا به این بازرسی‌ها ادامه دهد.
هفته گذشته نیز رسانه‌های آلبانی گزارش دادند که پلیس به مقر این گروهک بازگشته و اقدام به ایجاد ایست و بازرسی‌هایی در نزدیکی این مقر کرده است. قرار است این ایست‎ و بازرسی‌ها که عمدتا ورود و خروج خودرو‌ها را کنترل می‌کند، تا هفته‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.در تازه ترین اظهارنظر نیز، ادی راما، نخست وزیر آلبانی، درباره اخراج این گروهک هشدار داد و در پی این هشدار نشستی که قرار بود در «اشرف ۳» برگزار شود، لغو شد. به هر ترتیب در پایان این نوشتار بایدعنوان کرد که تاریخ مصرف کثیف ترین گروه جنایتکار تاریخ بشر به سر آمده است و برگزاری نشست ها مختلف نمی تواند تطهیری برای نجاست اعضای گروه ملعون باشد و ان شالله به زودی زود سران این گروه تروریستی با تلاش ماموران گمنام امام زمان (عج) به ایران برگردانده خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید. ان شالله.
 
 
 
 


کد مطلب: 379

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/379/رویکرد-دوگانه-غرب-برخورد-گروهک-تروریستی-منافقین

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com