کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وطن دوستی که مظلومانه به شهادت رسید

3 تير 1402 ساعت 10:00


فاضل حیدری مدیرمسول
در طول تاریخ وطن دوستانی زیادی داشتیم که برای حفظ جان ، مال ، ناموس و امنیت مردم جان ارزشمند خود را دردرطبق اخلاص گذاشته وبه پیشگاه خدا تقدیم کرده اند؛ اما سروان محمد قنبری که منش و تلاشش در کمک به مردم و حل اختلاف‌ها در بین اهالی شهرستان ایذه شناخته شده دزبانزدخاص وعام بود در تاریخ بیست یکم خرداد ماه به مظلومانه ترین شکل ممکن به شهادت رسید. آری، مظلومیت خانواده بزگوار این شهید عزیز وطن نیز در نوع خود جای پرداختن بسیار دارد.  یتیم شدن پنج فرزند و محروم شدن آنها از نعمت پدر و ‌اشک‌های دلخراش دختران خردسال شهید قنبری، کادوی تلخ جشن تولدی بود که یک به اصطلاح مادر طی هفت ماه گذشته با اظهارات عجیب و مشکوک خود باهمراهی برخی رسانه‌های معاند و عده‌ای از سلبریتی‌های خودفروخته و کم‌ظرفیت با اظهارنظرهای بی‌مایه وتحریک آمیز اسباب آن را فراهم کرده بودند.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادوهای رسانه‌ای و مجازی آنها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیروهای حافظ امنیت کشور فاصله بیندازندکه دراین راه شوم موفق شدند! خوشبختانه مردم وفاداربه انقلاب اسلامی درتشییع باشکوه شهید قنبری در ایذه و باغملک سنگ تمام گذاشتند . انتشارتصاویر تشییع باشکوه شهید قنبری در ایذه و باغملک و تشییع دیگر شهدای خدوم پلیس و سایر مدافعان امنیت از بسیج و سپاه با حضور انبوه مردم قدرشناس به دشمنان فهمانده است که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جان‌شان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آنها غافل نخواهند شد. سروان محمد قنبری شهادتت مبارک! شما شاهدی وناظرکه ما مردم ایران قدر فداکاری و مجاهدت شما را میدانیم و هیچگاه نمی گذاریم تا خانواده محترمتان تنها بمانند.
آری، مردم قدر‌ اشک‌های فرزندان یتیم شهدا از جمله ‌اشک‌های جگرسوز فرزندان خردسال شهید قنبری عزیز را می‌شناسند و خود را تسلی‌بخش آه و حسرت این یادگاران عزیز شهدا می‌دانند. مردم می‌دانند که چه کسانی با شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی»، دستشان به یتیم شدن چهار دختر بی‌گناه و غم از دست دادن همسر یک زن آلوده شده است. مردم فراموش نخواهند کرد که در کمتر از سه ماه ابتدای امسال حداقل 20 شهید فراجا قهرمانانه جان خود را در راه حفظ امنیت این کشور از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور از مبارزه با معاندین و‌ اشرار تا مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر فدا کرده‌اند. مردم ناله های دختر 2 ساله شهید سروان محمد قنبری در مراسم تشییع پیکر مقدس این شهید بزرگوار هیچگاه فراموش نخواهند کرد.
5 فرزند خردسال وهمسریک مامورفراجا به چه گناهی زانوی غم بغل گرفته اند و حسرت ازدست دادن پدر که به عنوان ستون هر خانواده است به دلشان مانده است تا یک عنصر فریب خورده که سلامت عقل او مورد تردید است بخواهد امیال روان پریشی خود را ارضا کند؟  آیا انسان آزاد اندیشی وجود دارد که قبول کند به خاطر امیال و هوس های یک فرد 5 کودک یتیم شوند؟ آیا کسی هست که قبول کند یک انسان وطن دوست به مظلومانه ترین حالت ممکن به شهادت برسد؟ پس چرا برخی از سنگدلان این گونه با زندگی مردم منطقه و ایذه بازی می کنند؟ چرا افرادی فقط به فکر خشنود کردن دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و حاضرند برای رسیدن به این هدف باطل جان ارزشمند هموطن خود را بگیرند؟ اماکوردلان بدانند که خانواده شهدای امنیت برای مردم ایران عزیزوقابل احترامند. آری، همه مامورفراجا وهمه سروان قنبری هستیم وازامنیت ایران دفاع می کنیم.
 
 


کد مطلب: 321

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/321/وطن-دوستی-مظلومانه-شهادت-رسید

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com