کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داوری آثار دریافتی رویداد ملی زنگ بهشت تا پایان مردادماه

2 خرداد 1402 ساعت 14:07



معصومه زنگنه-علیرضا فرجی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد روند اجرایی رویداد ملی زنگ بهشت گفت: این رویداد با همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش و خانه اشراق برگزار خواهد شد، این رویداد کار خود را آغاز کرده و علاقمندان می‌توانند به سایت زنگ بهشت https://zangebehesht.ir مراجعه و آثار خود را ثبت کنند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا پایان تیرماه آثار خود را ثبت کنند، آثار نیز تا پایان مردادماه داوری خواهد شد و سپس در شهریورماه نیز آئین اختتامیه این رویداد برگزار و نمایشگاهی از آثار برتر برپا خواهد شد.
علیرضا فرجی بیان کرد: شاخص‌های داوری ما در این رویداد نوآوری، ابتکار عمل و جذاب بودن، تکثرپذیری و قابلیت تکرار فعالیت‌ها در سایر مدارس کشور، تنوع و توجه دانش‌آموزان و کم هرینه بودن فعالیت‌ها در مدارس است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران در پایان به خبرنگار ما گفت: نفر اول این رویداد مبلغ ۲۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰ میلیون تومان و نفر سوم ۵ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد، اما مهم‌تر از جوایز مادی حمایت معنوی از صاحبان ایده خواهد بود.
 


کد مطلب: 114

آدرس مطلب :
https://www.talashnewspaper.com/news/114/داوری-آثار-دریافتی-رویداد-ملی-زنگ-بهشت-پایان-مردادماه

روزنامه تلاش ملی
  https://www.talashnewspaper.com